جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
با تلاش یگان حفاظت محیط زیست شهرستان دشتستان طی 10 روز گذشته صورت گرفت؛
کد خبر: ۵۵۸۲۰
دوشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹

فکرشهر: مامورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان دشتستان طی روزهای اخیر موفق به دستگیری 13 نفر متخلف شکار و صید در عرصه های طبیعی شهرستان شدند.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر، صادق پورسالم رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دشتستان ضمن اعلام این خبر افزود: با تلاش ستودنی محیط بانان مستقر در پاسگاه محیط بانی شهید محمدی بخش بوشکان و اداره حفاظت محیط زیست شهرستان در حفاظت و حراست از عرصه های طبیعی تحت مدیریت، ضمن جلوگیری از تخلفات شکار و صید شاهد دستگیری 13 نفر متخلف درمناطق ارم، دالکی، سعدآباد، آبپخش و منطقه شکار ممنوع شاهزاده ابراهیم-تنگ باهوش، طی روزهای گذشته بوده ایم.

وی ادامه داد: از متخلفین دستگیرشده 19لاشه انواع پرندگان و پستانداران وحشی کشف و آلات و ادوات شکار و صید آنها که شامل یک قبضه سلاح ساچمه زنی مجاز و یک قبضه سلاح ساچمه زنی غیرمجاز و 7 رشته دام پرنده گیری ضبط شد.

فرهاد قلی نژاد مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر ضمن تشکر از عوامل انتظامی شهرستان برای همکاری دایمی با یگان محیط زیست خاطر نشان شد: طبیعت نیاز به حمایت عمومی مردم دارد و بر اساس اصل 50 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران وظیفه ای است که برعهده همه مردم است لذا باتوجه به شرایط خاص و حساس حیات وحش از عموم مردم خواهشمندیم که با حیوانات به مهربانی و عطوفت برخورد کنند.

وی افزود: یگان حفاظت محیط زیست آمادگی کامل جهت برخورد با تخلفات زیست محیطی را دارد.

به گزارش فکرشهر، متخلفین مذکور جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر