شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۱۰۷۹
چهارشنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۴:۰۳

فکرشهر: در آیینی با حضور مسوولان کشوری، از خدمات دکترعلی پولادی ریشهری تقدیر و دکتر علیرضا حاجیونی به عنوان مدیرکل جدید بهزیستی استان بوشهر معرفی شد.

به گزارش فکرشهر، معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی در این آیین با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان 8 سال جنگ تحمیلی و افتتاح سال تحصیلی و بهار دانش اظهار داشت: خدمت کردن در بهزیستی دارای آثار و برکات مهمی است چراکه به عقیده برخی‌ها راه بهشت از خدمات به جامعه هدف بهزیستی می‌گذرد.

محمد نفریه، با قدردانی از خدمات علی پولادی ریشهری مدیرکل قبلی بهزیستی استان بوشهر گفت: وی در مدت 2 سال خدمات ارزنده و ماندگاری ارائه کرد و بسیاری از مطالبات این سازمان و افراد تحت پوشش را محقق کرد.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی با تاکید بر ارائه خدمت صادقانه به خانواده بهزیستی خاطر نشان کرد: علیرضا حاجیونی به عنوان مدیرکل بهزیستی استان بوشهر معرفی می‌شود که وی مدیری تحول‌گر و بدون حاشیه است به‌گونه‌ای که زندگی خود را وقف مسئولیت و ارائه خدمت می‌کند.

نفریه با بیان اینکه سازمان بهزیستی به پایین‌ترین قشر جامعه خدمات ارائه می‌کند تصریح کرد: توانمندی‌سازی، قادر سازی و حمایت از افراد دارای مشکلات جسمی، روحی، روانی و اجتماعی از برنامه‌های سازمان بهزیستی به جامعه هدف است.

وی، با اشاره به اینکه خدمات بهزیستی بسیار گسترده و برای تمام سنین جامعه است افزود: خدمات بهزیستی از قبل تولد تا دوران سالمندی ادامه دارد که در عرصه‌های گوناگون ارائه می‌شود.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی با بیان اینکه جنگ اقتصادی سخت‌تر از جنگ نظامی است تصریح کرد: در جنگ اقتصادی که از جنگ نظامی سخت‌تر است بیشتر به دهک پایین جامعه از جمله مددجویان دستگاه‌های حمایتی مانند بهزیستی فشار مالی و اقتصادی وارد می‌کند و این در حالی است که اعتبارات  مالی سازمان بهزیستی بسیار محدود است.

نفریه با بیان اینکه 8 میلیون  نفر به‌صورت دائم خدمات توان‌بخشی دریافت می‌کنند گفت: علاوه بر این سالانه افزون بر 18میلیون‌خدمت به گروه‌های مددجوی جامعه ارائه می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر نیز گفت: سازمان بهزیستی خط مقدم تامین امنیت جامعه از آسیب‌های اجتماعی است.

مجید خورشیدی اظهار داشت: زیست بهینه حق همه شهروندان است و سازمان بهزیستی با همین هدف در حال ارائه خدمت است.

وی ادامه داد: بهزیستی برای تحقق هدف‌های خود هم به جامعه عام برای تأمین زیست بهینه و هم جامعه هدف خاص باید توجه ویژه‌ای داشته باشد.

خورشیدی گفت: به دلیل وظایف گسترده‌ این سازمان نهادها و دستگاه‌های بسیاری از جمله وزارت بهداشت، قوه قضاییه، آموزش و پرورش شرکای کاری بهزیستی به شمار می‌روند.

دکتر علیرضا حاجیونی ـ مدیرکل جدید بهزیستی استان بوشهر ـ نیز گفت: نقشه راه ما در بهزیستی گم نکردن گروه هدف است و مددجویان باید از تغییراتی که ایجاد می‌شود تاثیر مثبت ببینند.

علیرضا حاجیونی افزود: بهزیستی فارغ از همه حاشیه‌هایی نظیر قومیت، ملیت، نژاد  به ارائه خدمت می‌پردازد و دغدغه این سازمان ارتقای وضعیت موجود، تحول، سرعت، دقت و صحت اطلاعات است.

دکتر حاجیونی با بیان اینکه ظرفیت‌سنجی در حوزه بهزیستی از اولویت‌های کاری است، ادامه داد: از  همه توان بالقوه سازمان استفاده خواهیم کرد و نگاه مجموعه استانی اعم از استانداری، شورای تأمین و نمایندگان مجلس در تلاش برای رسیدن به هدف هستند.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر، این مراسم با حضور دکتر محمد نفریه معاون توانبخشی، دکتر کاظم نظم ده ـ مشاور رئیس و مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد بهزیستی کشور، دکتر مجید خورشیدی معاون سیاسی امنیتی، معاونین و مدیران کل  استاندار، کارکنان و مسوولین استان بوشهر ـ روز سه شنبه، دوم مهرماه 1398 ـ برگزار شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر