شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۴۸۸۵
چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۵:۵۰

فکرشهر: معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: بوشهر با وجود ظرفیت‌های خوب در حوزه ورزش‌های آبی بویژه در زمینه قایقرانی می‌تواند با حمایت مسئولان به قطب این رشته در سطح کشور تبدیل شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، جمشید تقی زاده روز چهارشنبه در بازدید از کمپ قایقرانی بوشهر افزود: در این ارتباط رفع مشکلات موجود هیات قایقرانی از جمله لایروبی اسکله قایقرانی نیازمند برنامه ریزی و طرح جامع است.

وی اضافه کرد: ایجاد پایگاه منطقه‌ای قایقرانی در بوشهر نیازمند حمایت مسئولان استانی است تا از این فرصت برای پیشبرد اهداف ورزش‌های آبی استفاده کرد.

استاندار بوشهر نیز گفت: یکی از این ظرفیت‌های ورزشی این استان مربوط به هیات قایقرانی است که در سال‎‌های اخیر فعالیت خوبی داشته‌است.

عبدالکریم گراوند افزود: هیات قایقرانی بوشهر با وجود ورزشکاران حرفه‌ای همواره مقام‌های فردی و تیمی ارزشمندی در سطح ملی و آسیایی هم کسب کرده‌است.

رئیس هیات قایقرانی بوشهر استان بوشهر گفت: ۱۲۰۰ ورزشکار در رشته قایقرانی در این استان فعالیت دارند و امسال نیز قایقرانان بوشهری هشت طلا ، ۶ نقره و هفت برنز در مسابقات ملی و بین‌المللی کسب کردند.

مهدی زارعی افزود: کسب مدال طلای آسیا توسط عرفان زنده پی، کاپ قهرمانی تیمی کشور برای نخستین بار توسط تیم منتخب بوشهر و عنوان نایب قهرمانی تیم بانوان در المپیاد ورزشی کشور از عمده موفقیت های هیات قایقرانی است.

زارعی اظهار داشت: همچنین هیات قایقرانی میزبانی مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال کشور، آب‌های آرام، کانو کانادایی، کایاک و انتخابی تیم ملی بوده‌است.

وی گفت: عمده مشکل هیات قایقرانی مربوط به لایروبی کمپ قایقرانی و مالکیت کمپ است که انتظار داریم با حمایت استاندار لایروبی کمپ انجام و زمین مورد استفاده توسط هیات قایقرانی هم به نام این هیات شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر