جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
در گفت و گوی اختصاصی رییس هیات هندبال دشتستان با «فکرشهر» عنوان شد
فکرشهر – مجتبی سعادتی: مسابقات هندبال ساحلی کشور در رده سنی نوجوانان از یکم بهمان ماه 1398 در برازجان آغاز خواهد شد...
کد خبر: ۶۶۶۱۰
دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۶:۰۷

فکرشهر – مجتبی سعادتی: مسابقات هندبال ساحلی کشور در رده سنی نوجوانان از یکم بهمان ماه 1398 در برازجان آغاز خواهد شد.

رییس هیات هندبال شهرستان دشتستان در گفت و گو با «فکرشهر» گفت: این مسابقات که به یاد شهدای ورزشکار شهرستان دشتستان و تحت عنوان جام نخل طلایی به انجام می رسد، از جهات زیادی حائز اهمیت است.

رضا مصباحی ادامه داد: تیم های برازجانی در تمامی سال هایی که هندبال ساحلی در کشور برگزار شده حضوری فعال داشته و مدام به مقام هایی در خور و شایسته دست یافته اند تا جایی که تعدادی از بازیکنان ما به تیم ملی نیز دعوت شده و افتخاراتی به ارمغان آورده اند.

وی افزود: این میزبانی می تواند هندبال ساحلی را در شهر مطرح کرده و باعث جذب بیشتر مردم، ورزش دوستان و مسوولین به این رشته ورزشی شده و حمایت های همه جانبه را در برگرفته و این مسابقات نقطه عطفی برای هندبال است تا در آینده بتوانیم از سطح کشور هم فراتر رفته و جایگاه خود را تثبیت کنیم.

مصباحی درباره این که این مسابقات چه کمکی به هندبال شهرستان می کند، گفت: مسابقات جنبه رسمی کشوری دارد و از یک طرف دیدگاه مردم شهر برازجان به عنوان شهری که ساحل نشین نیست اما توان برگزاری مسابقات با پتانسیل بالا را داراست، تغییر می کند و حائز اهمیت است و از طرف دیگر با این میزبانی می توانیم سعی کنیم موارد فرهنگی شهرمان را با ارائه یک سری اطلاعات به تیم های شرکت کننده و مسوولین برگزاری مسابقات و نمایندگان فدراسیون بهتر بشناسانیم.

رییس هیات هندبال دشتستان اضافه کرد: در این مسابقات 10 تیم از استان های فارس، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کرمان، یزد، مازندران، آذربایجان غربی، همدان، هرمزگان و بوشهر شرکت خواهند داشت که این تیم ها منتخب و برگزیده از بین 21 تیمی هستند که شهریورماه امسال در انزلی با یکدیگر به رقابت پرداخته بودند.

مصباحی درخصوص تیم استان بوشهر گفت: همانطور که مستحضرید و همیشه مشهود بوده تیم های دشتستانی در سطح استان از جایگاه ممتازی برخوردار هستند و بدون شک تیم استان بوشهر نیز شاکله و استخوان بندی آن از برازجان است.

وی ادامه داد: تیم استان بوشهر دومین سال پیاپی است که ضمن حضور در این مسابقات به فینال راه پیدا کرده و توانسته مقام دوم را کسب کند و امسال بسیار خوش بین هستیم که بتوانیم مقامی بهتر کسب کنیم.

رییس هیات هندبال شهرستان دشتستان افزود: دیدگاه و افق این مسابقات، انتخابی نفرات برتر برای شرکت در مسابقات آسیایی بانکوک در سال 2020 و مسابقات جهانی سال 2021 است و با برگزاری شکیل و بی عیب و نقص مسابقات، خروجی خوبی داشته و بازیکنان خوبی به تیم ملی راه پیدا خواهند کرد.

مصباحی در پایان گفت: از اصحاب رسانه که الحق و الانصاف در همه مسابقات هندبال پشتیبان این رشته بوده و با اطلاع رسانی دقیق و گسترده باعث شده اند این رشته ورزشی طرفداران بیشتری را خود جذب کند، تشکر ویژه دارم و همچنین از همه بزرگواران درخواست کمک و همکاری دارم که در امر برگزاری این مسابقات ما را یاری دهند تا بتوانیم با این حرکت باعث رواج ورزش و جذب جوانان و نشاط اجتماعی شده و شهرمان را در سطح کشور بیشتر معرفی کنیم.

به گزارش فکرشهر، اولین دوره مسابقات هندبال ساحلی سوپر جام استعدادهای برتر نوجوانان کشور، گرامیداشت شهدای ورزشکار شهرستان دشتستان (جام نخل طلایی) از یکم الی 4 بهمن ماه 1398 و در زمین هندبال ساحلی استادیوم تختی برازجان برگزار خواهد شد.
       
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر