شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»
فکرشهر: رییس شورای اسلامی شهرستان دشتستان در دیداری که با همراهی نائب رییس شورا با استاندار بوشهر داشته، اهم مشکلات این شهرستان را با عبدالکریم گراوند در میان گذاشته است؛ مشکلات و مطالباتی که حوزه های عمرانی و اجتماعی و منابع انسانی را در بر می گرفته است...
کد خبر: ۷۴۸۵۳
شنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۰

فکرشهر: رییس شورای اسلامی شهرستان دشتستان در دیداری که با همراهی نائب رییس شورا با استاندار بوشهر داشته، اهم مشکلات این شهرستان را با عبدالکریم گراوند در میان گذاشته است؛ مشکلات و مطالباتی که حوزه های عمرانی و اجتماعی و منابع انسانی را در بر می گرفته است.

به گزارش «فکرشهر»، کرامت اله کشاورز در این نشست، با گرامیداشت و تبریک هفته دولت و تسلیت فرارسیدن ایام محرم،از  نگاه ویژه استاندار بوشهر نسبت به توسعه و عمران شهرستان ها تقدیر کرد و با اشاره به نگاه مثبت فرماندار دشتستان نسبت به شوراها، تداوم همکاری ها، تعامل و همراهی مثبت وی و مجموعه مدیریتی استان برای رفع مشکلات و پاسخ مثبت به مطالبات شهرها و روستاهای شهرستان دشتستان را خواستار شد. 

کشاورز در ادامه، برخی مطالبات مردم را مطرح کرد و گفت: استفاده حداکثری و بهینه از ظرفیت ها و توانمندی های شهرستان در حوزه های مختلف مادی و انسانی و به کارگیری و جذب نیروهای بومی در صنایع مختلف نفت و گاز سطح استان، از جمله مطالبات مهم مردم دشتستان است.

وی گفت: یکی از مهم ترین خواسته های مردم دشتستان، تسریع در احداث سد دالکی  است که نقش مهم و زیربنایی در توسعه و اشتغال بخش کشاورزی شهرستان دارد؛ همچنین، باتوجه به زمان بر بودن احداث سد دالکی و برای جلوگیری از هدر رفت آب، تداوم اجرای طرح بتنی نمودن جداول آبیاری نخیلات ضروری است.

رییس شورای اسلامی شهرستان دشتستان اظهارداشت: با توجه به گرمای هوا و بالا بودن مصرف برق، لازم است هماهنگی با مجمع نمایندگان محترم استان در مجلس شورای اسلامی انجام شود و پیگیری بحث اصلاح تعرفه برق خانگی مناطق گرمسیر در دستور کار قرار گیرد.

وی همچنین خطااب به استاندار بوشهر گفت: ضمن تقدیر از به کارگیری بانوان در منصب های مختلف مدیریتی خواستار تداوم بهره گیری از توان و ظرفیت مدیریتی بانوان درسطح استان هستیم.

بررسی و اصلاح وضعیت آنتن دهی تلفن های ثابت و همراه در سطح شهرستان دشتستان، توسعه و افزایش امکانات برخی از مراکز جامع سلامت در سطح شهرستان، اختصاص اعتبار و بودجه لازم برای تجهیز بیمارستان شهید گنجی به مرکز ام آر آی و سایر تجهیزات مورد نیاز، پیگیری اجرا و اختصاص اعتبار لازم برای احداث سدهای آبخیزداری درسطح شهرستان و همچنین احداث جاده بین مزارع و باغات و تسریع در تکمیل و اجرای پروژه های عمرانی نیمه تمام در سطح شهرستان دشتستان از دیگر مهم ترین مطالبات و مشکلات مردم دشتستان بود که در این نشست توسط کرامت اله کشاورز ـ رییس ـ و ناصر زارعی ـ نائب رییس شورای اسلامی شهرستان دشتستان ـ مطرح شد.

استاندار بوشهر نیز در این نشست با تشکر از پیگیری ها و تلاش های کرامت اله کشاورز و همکارانشان و همچنین تبریک هفته دولت گفت: علی رغم کمبود اعتبارات، با تلاش مجموعه مدیریتی استان و شهرستان ها و همچنین وجود روحیه همدلی و تعامل اجرای پروژه های مهم عمرانی درسطح استان از روند خوبی برخوردار است.

عبدالکریم گراوند با اشاره به اهمیت سد دالکی اظهار داشت: یکی از اقدامات ماندگار و اساسی درسطح شهرستان دشتستان، احداث سد دالکی است که الحمدلله از پیشرفت خوبی برخوردار است و این سد نقش مهم و بزرگی در توسعه بخش کشاورزی و نخلداری و اشتغال در منطقه ایفا خواهد کرد.
وی ادامه داد: تلاش وافری برای توسعه تجهیز بیمارستان گنجی صورت گرفته و با استقرار دستگاه اکسیژن ساز در این شرایط بیماری، گامی در رفع مشکلات این واحد درمانی برداشته شده است.

گراوند، تداوم اجرای عملیات عمرانی احداث بیمارستان ۱۷ شهریور را هم یادآور شد و یکی از دلایل کندی روند اجرای برخی پروژه های کلان راه سازی در سطح استان از جمله محور برازجان - کنارتخته را کمبود اعتبارات عنوان کرد.

استاندار بوشهر در پایان این نشست، با تاکید بر لزوم تلاش برای رفع مشکلات موجود، تفکیک موضوعات مد نظر و اعلام کتبی آنها برای پیگیری را نیز خواستار شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر