شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۴۹۷۱
سه‌شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: با وجود تحریم‌های ظالمانه و شرایط سخت اقتصادی حاکم اما با تلاش و عزم مسئولان و پشتیبانی مردم حرکت چرخ اقتصاد کشور بر محور و مدار تعیین شده ادامه دارد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، عبدالکریم گراوند در آئین افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرستان تنگستان افزود: راه رسیدن به استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی این است که روی پای خودمان بایستیم و هر کشوری که توانمند باشد آسیب پذیری آن کمتر می شود و تحریم‌ها هم اثری ندارد.

وی با قدردانی از شوراها و دهیاری‌ها در اجرای طرح‌های عمرانی اضافه کرد: کشور بیش از هر زمان دیگری نیاز به همدلی و اتحاد دارد و همه تلاش ما این بوده که در سایه آرامش توسعه استان پیش برده شود.

گراوند با اشاره به طرح‌های تولید بچه ماهی در استان با استفاده از ظرفیت جهاد دانشگاهی گفت: تکنولوژی برخاسته از اندیشه ناب ایرانی از موارد مهم است که جهاد دانشگاهی پرچمدار آن در کشور است.

وی تاکید کرد: تا پایان امسال سد خائیز تنگستان به بهره‌برداری می‌رسد که کمک زیادی به توسعه اقتصاد کشاورزی در این شهرستان است.

گراوند افزود: به مناسبت هفته دولت امسال در استان بوشهر ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود که از این رقم یکهزار و ۶۰۰ میلیارد تومان پروژه افتتاحی است.

در این آیین ۸۷ پروژه عمرانی و اقتصادی با ۱۴۵ میلیارد تومان اعتبار در شهرستان تنگستان افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر