شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۶۹۷۰
پنجشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷

فکرشهر: فرماندار تنگستان گفت: باید با تجهیز و افزایش امکانات و توانمندسازی نیروی انسانی، آمادگی دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران تنگستان افزایش یابد.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالحسن رفیعی‌پور عصر چهارشنبه در نشست مدیریت بحران تنگستان با تاکید بر آمادگی همه دستگاه‌های اجرایی اظهار داشت: مدیران و مسئولان و اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان باید در مواقع بروز بحران با حضور سریع و به موقع خود در محل، اقدامات لازم را انجام دهند.

وی افزود: موضوع سیل و زلزله از جمله بلایای طبیعی هستند که احتمال بروز آنها در شهرستان تنگستان وجود داشته و باید با توجه به چرخه مدیریت بحران که شامل پیشگیری، مقابله، بازسازی و بازتوانی می‌شود از خسارت‌های این حوادث کاست.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان باید آمادگی کامل برای مقابله با بروز حوادث احتمالی در شهرستان را داشته باشند و تمامی امکانات دستگاه‌های اجرایی نیز باید در خدمت ستاد مدیریت بحران باشد.

رفیعی پور بیان داشت: دستگاه‌های خدمات رسان ضمن تجهیز به امکانات جدید و کنترل دوره‌ای، هر لحظه آماده باشند تا با مدیریت بهتر در حوادث احتمالی، امداد رسانی مطلوب انجام شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر