جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۷۵۴۱
سه‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۱

فکرشهر: رییس فراکسیون مقابله با آسیب های اجتماعی مجلس شورای اسلامی از وقوع تخلفاتی در یکی از استانداری های استان های جنوبی کشور خبر داد و گفت که باید هر چه سریعتر پرونده شرکت هفت تپه به دادسرای دیوان محاسبات ارجاع شود.

به گزارش فکرشهر از ایسنا، احمد نادری در دو توییت جداگانه در صفحه شخصی خود ضمن اشاره به تخلفات رخ داده در یکی از استانداری های استان های جنوبی کشور بر لزوم ارسال پرونده شرکت هفت تپه به دادسرای دیوان محاسبات تاکید کرد.

نماینده تهران با اشاره به نتایج تحقیق و تفحص دیوان محاسبات از عملکرد، روند واگذاری و وضعیت بعد از واگذاری شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه نوشت:

« تحقیق و تفحص دیوان محاسبات کشور از پرونده شرکت هفت تپه بیش از یک ماه است که اعلام نتیجه قطعی و بر خلع ید مالک تاکید شده است. حداقل انتظار از ریاست محترم دیوان این است که پرونده را سریعتر به دادسرای دیوان ارسال، و حکم استنکاف وزیر اقتصاد و اعوانش را صادر کنند. ‏کوتاه نخواهیم آمد.»

یک ماه گذشته دیوان محاسبات کشور در اطلاعیه ای اعلام کرده بود که سازمان خصوصی‌سازی به استناد مقررات موضوعه و مفاد قرارداد منعقده، مکلف به فسخ قرارداد و تعیین تکلیف مجدد شرکت نیشکر هفت‌تپه است.

همچنین نادری در توییتی دیگر به تحقیق و تفحص دیوان محاسبات از استانداری یکی از استان های جنوبی کشور اشاره کرد و نوشت:

« نتیجه تحقیق و تفحص ماده ۴۲ دیوان محاسبات کشور از استانداری یکی از استانهای جنوبی کشور را دیدم تخلفات وحشتناک و گسترده است. طنز ماجرا این است که استاندار مربوطه، فقط ۵۰ نفر را به عنوان مشاور منصوب کرده و البته پرداخت حقوق ها هم که به شیوه علی برکت الله‬ بوده است.»

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر