شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۷۶۶۳
پنجشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸

فکرشهر: رئیس هیات فوتبال دیلم گفت: فراهم شدن زمین برای چمن ورزشی استادیوم شماره ۲ و فوتبال ساحلی از مهم‌ترین مطالبه عموم فوتبال‌دوستان این شهرستان است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، غلامرضا حسن پور روز پنجشنبه در دیدار با فرماندار این شهرستان افزود: لزوم  حمایت از باشگاه‌های فوتبال که با هزینه شخصی تیمداری می کنند از دیگر خواسته ها است که تحقق آن می‌تواند موجب فراهم شدن حضور مقتدرانه در لیگ استان و اخذ امتیاز لیگ کشوری ، ایجاد انگیزه حضور اسپانسر و  شادی و  نشاط در بین مردم و جوانان شهرستان شود. 

وی اظهارداشت: باتوجه به اینکه چمن زمین استادیوم از وضعیت نامطلوبی برخوردار بود، با اقدام‌های کارشناسانه و همکاری واحد فضای سبز شهرداری  ترمیم آن تاحدودی انجام شد.

حسن پور گفت: در زمینه ایجاد جایگاه ویژه و  تجهیزات استادیوم  و اضافه کردن دو اتاق با همکاری اداره ورزش و جوانان و کمیته‌های هیات فوتبال اقدام شده است.

رئیس هیات فوتبال دیلم افزود: از فرماندار ورزشدوست  شهرستان انتظار داریم نسبت به مطالبه عموم و مجموعه فوتبال دوستان  همکاری و مساعدت کند.

فرماندار دیلم گفت: فوتبال به عنوان یک صنعت شناخته شده در کل جهان  شور و نشاط اجتماعی ایجاد و  باعث پویایی  جامعه می شود.

احمد دشتی افزود: در هر زمینه‌ای که بتوان گامی در رونق فوتبال و ایجاد بسترهای این ورزش پرطرفدار شهرستان برداشته شود ورود خواهد کرد.

در این دیدار رئیس اداره ورزش و جوانان، دو تن از پیشکسوتان و داور لیگ دسته یک فوتبال این شهرستان حضور داشتند و مسایل و مشکلات حوزه های خود را بیان کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر