جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
کد خبر: ۷۸۱۸۵
دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۵

فکرشهر: مدیرفرودگاه بین‌المللی خلیج فارس عسلویه گفت: باتوجه ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و کاهش ظرفیت پروازها برای پیشگیری از کرونا و درخواست مسافران ۲ پرواز جدید عسلویه گرگان و عسلویه تبریز در این فرودگاه دایر شد.

به گزارش فکرشهر، فرشید کلاه‌کج روز دوشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: به دنبال کاهش ظرفیت پروازها در راستای اجرای فاصله‌گذاری اجتماعی، با پیگیری‌های صورت گرفته پرواز عسلویه گرگان و بالعکس برای اولین بار در این فرودگاه دایر شد تا بخشی از مسافران رشت و ساری را نیز پوشش دهد.

وی افزود: یک پرواز رفت و برگشت به تبریز نیز به پروازهای این مسیر افزوده شد تا امکان رعایت استفاده ۶۰ درصدی از ظرفیت هواپیما امکان‌پذیر باشد.

مدیر فرودگاه بین‌المللی خلیج فارس عسلویه  اعلام کرد: پروازهای عسلویه به گرگان  عسلویه به تبریز یکشنبه هر هفته صورت می‌گیرد.

کلاه کج گفت: پرواز های عسلویه  گرگان توسط شرکت هواپیمایی آسمان و پرواز اضافه شده عسلویه تبریز توسط شرکت هواپیمایی سپهران صورت می‌گیرد.

در حال حاضر ۱۳۰ پرواز رفت و برگشت به صورت هفتگی در فرودگاه خلیج فارس عسلویه توسط شرکت‌های  هواپیمایی ماهان، آسمان، کیش ایر، سپهران، کاسپین، ایران ایرتور، فلای پرشیا، قشم ایر و معراج صورت می‌گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر