شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۸۶۹۳
شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹

فکرشهر:  فرماندار دشتی گفت: در زمان حاضر ۸۶ درصد ادارات این شهرستان پروتکل‌های بهداشتی پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا را رعایت می‌کنند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، عبدالله نادری روز شنبه در نشست ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا  دشتی افزود: با توجه به شیوع وگسترش بیش از حد این بیماری در جامعه این آمار قابل قبول نیست و همه اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها موظف هستند ظرف یک هفته نواقص را برطرف کنند و درصد رعایت پروتکل‌های بهداشتی را افزایش دهند.

وی افزود: بانکها و دفاتر پیشخوان دولت که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، تعطیل می‌شوند.

نادری اضافه کرد: بیشترین موارد مبتلایان به کرونا در شهرستان دشتی مربوط به  دورهمی و شب نشینی‌های خانوادگی است که می‌طلبد گروه‌های پیام آور در بین مردم برای آگاهی بخشی در سطح جامعه تشکیل شود.

وی ادامه داد: هرگونه اجتماع و تجمع در شهرستان دشتی ممنوع است.

نادری تاکید کرد: بازدید از ادارات و صنوف باید به صورت مستمر و منظم صورت گیرد و تصمیم‌هایی که گرفته می‌شود، بازدارنده باشد.

وی اظهار داشت: درج ساعت و تاریخ  مراسم تشییع جنازه  و ختم در اطلاعیه ها ممنوع است و با چاپخانه‌هایی که این موارد را رعایت نکنند، برخورد می‌شود.

فرماندار دشتی به حضور کارگران فصلی در شهرستان بویژه در بخش کشاورزی و مسکن اشاره کرد و افزود: همه این کارگران ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند و مسئولان اجرایی باید بر این امر نظارت ویژه داشته باشند.

وی تاکید کرد: مراجعه افراد به ادارات در سطح شهرستان باید به حداقل برسد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان  دشتی گفت: ۵۰ درصد افراد کرونایی که در بخش ای سی یو بستری می‌شوند، فوت می‌کنند.

پرویز احمدی افزود: هم اکنون در موج سوم این بیماری هستیم که می‌طلبد مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی کادر درمان را همراهی کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر