شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۹۹۲۹
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۶:۵۹

فکرشهر: پارک مادر بوشهر به عنوان نخستین پارک برای استفاده توانیابان مناسب‌سازی شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، شهردار بوشهر روز یکشنبه در آئین افتتاح این پارک به عنوان پارک دوستدار توانیاب اظهارداشت: در راستای استفاده توانیابان از پارک مادر نصب صندلی‌های ویژه توانیابان، ست‎‌های ورزشی، ایجاد رمپ و سرویس بهداشتی ویژه نصب و ایجاد شده است.

حسین صالحیان افزود: مناسب‌سازی پارک مادر آغازی بر مناسب‎سازی پارک‌های بوشهر برای توانیابان است و در ادامه طرح نیز پارک شغاب بوشهر برای این منظور مناسب‎سازی می‌شود.

وی ادامه داد: یکی از وظایف بسیار مهم شهرداری توجه به مسائل خدمات عمومی شهر است در ضوابط و آیین‎ نامه باید خدمات عمومی به نحوی باشد که تمامی افراد جامعه از آن برخوردار شوند.

وی افزود: در این راستا از اعضای شورا قدردانی می‌شود که با همدلی و مودت با مجموعه شهرداری زمینه ارائه خدمات شایسته‌تر به توانیابان را فراهم کردند.

داریوش پوربهی رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت:  امید است در زمینه مناسب‌سازی فضا برای تردد افراد توانیاب بوشهر روز به روز نسبت به گذشته شرایط مطلوب‌تری پیدا کند.

 معاون سیاسی فرماندار بوشهر نیز گفت: اینکه نخستین پروژه جدید شهرداری در زمان مدیریت شهردار جدید به توانیابان اختصاص پیدا کرده اقدام میمون و مبارکی است.

هادی اخلاقی افزود: در این زمینه انتظار می‌رود شهرداری همچنان به توان‌یابان توجه ویژه داشته باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر