جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۰۴۴۷
سه‌شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱

فکرشهر: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: بودجه فرهنگی استان متناسب با ظرفیت و قابلیت های استان نیست باید بودجه مسئولیت‌های اجتماعی نهادهای اقتصادی در حوزه توسعه فرهنگ دینی هزینه شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری سه‌شنبه‌شب در نشست با سیدحسین ناظر مدیرکل صدا و سیمای استان بوشهر افزود: در حوزه رسانه راهکارهای خوبی برای پرداختن به مشکلات مردم وجود دارد و دین نیز حرف جدی در این زمینه دارد.

وی ادامه داد: رسالت و تکلیف سازمان تبلیغات اسلامی تبیین این حرف‌های جدی است و برای این حوزه زمانی برترین موفقیت‌ها بدست می‌آید که از بهترین کارشناسان استفاده شود.

زاهری تاکید کرد: راه حل مناسب برای تامین منابع مالی آن نیز استفاده از ظرفیت‌های نهادهای فرهنگی است که متولیان دین در جامعه هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر ادامه داد: در این زمینه باید با انجام کار گروهی و با یک راهبرد مناسب و تشکیل گروه‌های کاربردی با هدف جذب مخاطب برترین حرف‌ها زده شود.

وی گفت: باید متناسب با نیاز و انتظار مردم برنامه‌ریزی داشت و در این زمینه لازم است برنامه‌هایی متناظر با سئوالات عینی جامعه تهیه و باتوجه به اولویت‌های ذهنی و نیازهای فکری مردم برنامه  تولید کند.

مدیرکل صدا و سیمای استان بوشهر نیز گفت: تهیه و تدوین برنامه‌های حوزه دین و انقلاب به صورت تخصصی نیازمند اقدام‌های جدی، جریان‌ها و پشتیبانی فکری متناسب با شرایط انقلاب اسلامی است.

سیدحسین ناظر اظهارداشت: در همه بخش‌های صدا و سیمای استان در مباحث دینی و انقلابی در حوزه رادیو، تلویزیون و فضای مجازی این  آمادگی وجود دارد تا با هم‌افزایی در مسائل فرهنگی استان و تولید اثرهای فاخر چشم‌انداز فرهنگی مطلوبی برای استان رقم بخورد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر