شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۰۵۸۴
جمعه ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۵:۱۷

فکرشهر: امام جمعه موقت عسلویه گفت: سرنوشت کشور را با انتخاب‌های صحیح در انتخابات رقم بزنیم.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام سید عبدالحسین حسینی در نماز جمعه امروز عسلویه اظهار داشت: سال آینده انتخابات در پیش داریم و این انتخابات‌ها در سرنوشت کشور تأثیر مهمی دارد.

وی اضافه کرد: برای اینکه از این گرفتاری‌ها به خصوص مشکلات اقتصادی نجات پیدا کنیم باید افراد سالمی انتخاب کنیم. در همه دوران‌ها افراد خوب و مثبت و سالم هستند. انسان مؤمن با خدا و با تقوا است.

امام جمعه موقت عسلویه به راه‌های شناخت افراد اصلح در انتخابات اشاره کرد و افزود: اولین راه شناخت تقوا است، دومین راه عملکرد افراد است، سوم از دوستان و اطرافیان او می‌توان به شناخت او رسید و راه دیگر این است که هر گاه دشمنان از فردی تعریف و تمجید کردند باید ببینیم چرا دشمن از او تعریف می‌کند.

حسینی بیان کرد: مهمترین راه شناخت فرد اصلح اعتقاد او به ولایت فقیه است چون ولایت فقیه در جامعه محور است. کسانی که در خط ولی فقیه هستند انسان‌های خوب و مثبتی هستند.

وی خاطرنشان کرد: تنها به سوابق افراد نباید توجه کنیم؛ حال فعلی افراد مهم است، ممکن است فرد قبل انقلاب اهل مبارزه باشد و در انقلاب نقش داشته و خدمت کرده اما الان در خط انقلاب نیست به حال فعلی افراد باید توجه کرد.

امام جمعه موقت عسلویه تاکید کرد: ما در عمر ۴۰ ساله انقلاب دیدیم که هر چه دشمنان فتنه‌های زیادی طراحی و اجرا کردند شکست خورد. راه نجات کشور از فتنه‌ها داشتن تقوی است. یکی دیگر از ثمرات تقوی فرقان است و خداوند فرقان و قدرت تشخیص حق و باطل عطا می‌کند. از دیگر ثمرات تقوی گناهان پاک می‌شود و آمرزش گناهان و غفران را به همراه دارد.

حجت الاسلام حسینی سالروز ولادت با سعادت بانوی بزرگ اسلام حضرت زینب (س) را تبریک گفت و به نامگذاری این روز به عنوان روز پرستار اشاره و افزود: پرستاران ایثار و جانفشانی می‌کنند مخصوصاً در این ایام کرونا این عزیزان متحمل زحمات زیادی هستند و به بیماران بدون چشمداشت کمک می‌کنند کار پرستار اگر با اخلاص و برای رضای خدا همراه باشد بسیار ارزشمند است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر