شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۰۷۷۹
دوشنبه ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹

فکرشهر: با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی جلسه انتخابات هیأت رئیسه مجمع کانون‌های فرهنگی تبلیغی استان بوشهر در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر عصر دوشنبه در این نشست اظهار داشت: به فضل الهی تیمی متشکل از افراد فعال و توانمند در هیئت رئیسه مجمع کانون‌های فرهنگی و تبلیغی استان فعالیت می‌کنند.

حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری گفت: برای تقویت کانون‌های فرهنگی تبلیغی هر ماه دو بار جلسه منظم تشکیل شود و این جمع علاوه بر انجام مطلوب رسالت‌های مجمع، ظرفیت این را دارد که نقش اتاق فکر برای آنچه مأموریت مدیرکل در استان است را داشته باشد.

در این نشست انتخابات هیئت رئیسه برگزار شد و پس از شمارش آرا، حجت‌الاسلام سید عبدالجلیل حسینی به عنوان رئیس، حجت‌الاسلام مرتضی زارع به عنوان نایب رئیس، اصغر غریبی به عنوان دبیر، محمد حیدری مسئول طرح و برنامه و ایمان زندی نیا به عنوان مسئول امور مالی مجمع کانون‌های فرهنگی تبلیغی استان انتخاب شدند.

این مراسم با حضور حجت‌الاسلام سیدعلی پناه محمودی‌نیا، معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر و اعضا هیئت رئیسه کانون‌های فرهنگی تبلیغی استان، در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر