شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۱۱۶۵
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۵:۲۰

فکرشهر: رئیس جمعیت هلال احمر دیلم گفت: امدادگران این جمعیت در عملیاتی، پیکر یک مرد ۷۳ ساله را در کوه‌های دهک حدفاصل روبروی روستای مظفری این شهرستان پیدا کردند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سیف الله غلامی روز دوشنبه در این ارتباط افزود: در پی گزارش مردمی و اورژانس ۱۱۵ دیلم مبنی بر گرفتار شدن فردی در کوه‌های منطقه دهک، بلافاصله ۲ تیم از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای عامری و نجات در کوهستان  هلال احمر شهرستان دیلم به همراه ۲ دستگاه خودرو امدادی به محل یاد شده اعزام شدند.

وی اظهارکرد: نجات‌گران پس از رسیدن به محل بدلیل صعب العبور بودن مسیر دسترسی ، بدون درنگ به همراه کادر اورژانس و نیروی انتظامی شروع به کوهپیمایی و جست وجو کردند که پس از چندین ساعت تلاش به موقعیت مصدوم رسیدند.

غلامی گفت: پس از ارزیابی و کنترل علائم حیاتی مصدوم ۷۳ ساله که بر اثر ایست قلبی فوت شده بود، جسدش را تثبیت و بر روی بسکت با پیمودن مسیر هفت کیلومتری به پایین دست انتقال و تحویل خانواده متوفی دادند.

رئیس جمعیت هلال احمر دیلم افزود: در این عملیات کوهستانی،  شورای اسلامی  و دهیاری روستاهای گزلوری، سیاهمکان، مظفری و کارکنان  اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان حضور و همکاری داشتند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر