شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۱۲۰۳
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۵:۱۶

فکرشهر: معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از استخدام ۱۲ هزار نفر از فرزندان شهید و جانباز خبر داد و گفت: مهم‌ترین مشکل امروز جامعه ایثارگری بحث اشتغال است.

به گزارش فکرشهر از مهر، سعید اوحدی صبح سه شنبه در سفر به استان بوشهر و حضور در گلزار شهدا اظهار داشت: در راستای اشتغال فرزندان شهدا و جانبازان تلاش‌های گسترده‌ای در این دولت انجام شده است.

وی با اشاره به استخدام ۱۲ هزار نفر از فرزندان شهید و جانباز ۷۰ درصد به بالا تا پایان سال به دستور رئیس جمهور اضافه کرد: همه دستگاه‌ها باید ۳۰ درصد از ظرفیت استخدامی را به جامعه ایثارگری بدهند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از تصویب و تائید مصوبه تبدیل وضعیت فرزندان شاهد و ایثارگر خبر داد و بیان کرد: نظرهای برخی از دستگاه‌های مشورتی باعث ابهام‌هایی شد که مشکلی در این زمینه وجود.

وی از تبدیل وضعیت کارکنان ایثارگر در سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد و افزود: دولت در حالی که سخت‌ترین شرایط را دارد در راستای خدمات به خانواده‌های شهدا و ایثارگران از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کند.

اوحدی با اشاره به امضای تفاهم نامه تخصیص هزار و ۵۰۰ قطعه زمین در استان بوشهر ادامه داد: درمان یکی از برنامه‌های مهم ما است که در این راستا تعداد مراکز درمانی طرف قرار داد از دو به ۹ هزار مرکز افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه همه مسئولان باید در راستای خدمات‌رسانی به خانواده ایثارگران تلاش ویژه‌ای داشته باشند خاطرنشان کرد: مسئولان باید به صحبت‌ها، مسائل و مشکلات جامعه ایثارگران توجه و در جریان قرار گیرند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تاکید بر لزوم توجه ویژه به معیشت خانواده شهدا و ایثارگران گفت: مهمترین مشکل امروز جامعه ایثارگری بحث اشتغال است که تلاش ویژه‌ای در این زمینه داریم.

نظرات بینندگان
امرالاممسنی سرمای جانباز ۳۰ درصد بوشهر
|
-
|
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۲:۵۶
خلیلی عالی اگر توجه کنند 
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر