شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۲۷۶۸
سه‌شنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۱

فکرشهر: فرماندار دیلم گفت: در دهه مبارک فجر امسال ، سالن ورزشی چند منظوره بانوان این شهرستان با اعتبار  ۳۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، احمد دشتی روز سه شنبه در نشست کارگروه بانوان و خانواده این شهرستان افزود: این سالن با کف پوش استاندارد، علاوه بر سکوی تماشاگران، دارای  بخش اداری برای فعالیت هیات‌های ورزشی بانوان است.

وی یادآورشد: احداث پلاژ بانوان در شهرهای دیلم و امام حسن  از برنامه‌های عمرانی و زیرساختی حوزه بانوان در شهرستان است که در دستور کار قرار دارد.

 فرماندار دیلم اضافه کرد: باتوجه به مصوبه کمیته‌ برنامه‌ریزی ، طراحی و مطالعه احداث پلاژ بانوان با محوریت شهرداری‌های دیلم و امام حسن انجام شود.

وی گفت: طراحی و مطالعه احداث کانون فرهنگی اجتماعی زنان شهرستان با تامین، آماده‌سازی و زیرسازی زمین و طراحی و مطالعه نیز در دستور کار قرار گرفته است.

فرماندار دیلم افزود: احداث بوستان شهری ویژه بانوان با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر دیلم نیز با جانمایی صورت گرفته مدنظر قرار می‌گیرد.

وی گفت:  مجموعه مدیریت شهری و  شهرداران هر دو شهر و شوراهای اسلامی شهرستان دیلم  به منظور اجرای طرح‌های عمرانی و زیرساخت‌های ویژه بانوان همچون پلاژ و بوستان‌ها ،  با مجموعه دولت  همراهی و همکاری بیشتری داشته باشند.

بانوان شرکت کننده در این نشست  در خصوص  آسیب‌های اجتماعی و مسایل و مشکلات حوزه‌های خانواده بحث و تبادل نظر کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر