جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
فکرشهر: دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: در حال حاضر ۶۷بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند...
کد خبر: ۸۲۸۵۱
پنجشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۴:۴۷

فکرشهر: دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: در حال حاضر ۶۷بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

به گزارش فکرشهر، دکتر سعید کشمیری اظهار داشت:در ۲۴ ساعت گذشته ۱۸ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند.

وی گفت: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳ مورد از بستری‌های بخش‌های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۴ مورد مثبت قطعی بوده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: خوشبختانه امروز مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در استان بوشهر به ثبت نرسید.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بابیان اینکه هم‌اکنون ۱۲ مورد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند افزود: از این تعداد در حال حاضر۲ مورد از آن‌ها با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: کل موارد مثبت از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون ۱۸۴۳۲بوده است.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: متأسفانه مجموع جان‌باختگان کرونا در استان بوشهر تا ۹بهمن ماه ۸۵۴مورد بوده است که از این تعداد ۸۴۶ نفر مورد مثبت قطعی و ۸ نفر مورد مشکوک بوده‌اند.

آخرین آمار کرونا در ایران، 9 بهمن 1399

سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه مجموع جانباختگان کووید۱۹ در کشور به ۵۷ هزار و ۷۳۶نفر رسید، گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته ۸۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند.

به گزارش ایسنا، دکتر سیما سادات لاری، گفت: از دیروز تا امروز ( ۹ بهمن ۱۳۹۹) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶۵۲۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۵۴۶ نفر از آنها بستری شدند.

وی افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۳۹۸ هزار و ۸۴۱ نفر رسید.

لاری ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۵۷ هزار و ۷۳۶ نفر رسید.

به گفته وی خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۱۸۹ هزار و ۹۷۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

سخنگوی وزارت بهداشت، تصریح کرد: ۴۰۱۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبتهای ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

به گفته وی تا کنون ۹ میلیون و ۱۲۵ هزار و ۷۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. 

وی افزود: بر اساس آخرین تحلیل ها، ۱۸ شهرستان کشور در وضعیت نارنجی، ۱۵۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۷۶ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر