شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۲۹۳۱
شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵

فکرشهر: نایب رئیس شورای اسلامی استان بوشهر گفت: پایان‌بخش پروژه آب شرب شهر ریز که در هفته دولت افتتاح شد، ترمیم آسفالت محل اجرای خط انتقال آن بوده که هنوز انجام نشده است.

به گزارش فکرشهر، حسن رمضانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: خط انتقال آب مخزن ذخیره شهر ریز به طول ۶.۵ کیلومتر که با اعتبار ۷۵ میلیارد ریال در هفته دولت امسال افتتاح شد، یکی از مهمترین و با ارزش ترین پروژه‌های دولت تدبیر و امید در مرکز بخش ریز محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: با وجود اقدامات اساسی فرماندار شهرستان جم و مسئولان استانی و شهرستانی شرکت آب و فاضلاب، بهره برداری از این خط پس از افتتاح، مستلزم رفع یکسری نواقص بود که با پیگیری‌های صورت گرفته این موارد برطرف شده است.

عضو شورای شهر ریز عنوان کرد: پایان بخش این طرح، ترمیم آسفالت خط انتقال است که بر اساس قرارداد، پیمانکار موظف است کار ترمیم را مطابق نظارت شهرداری انجام دهد اما اکنون به دلیل بحث مطالبات خود از شرکت آب و فاضلاب، تمایلی به تسریع در انجام ترمیم آسفالت ندارد و شهر داری نیز توان مالی و از طرفی اجازه قانونی برای انجام این کار ندارد و این مسئله سبب نگرانی و گلایه مندی شهروندان شده است.

رمضانی با بیان اینکه با وجود مشکلات اقتصادی حاکم و کمبود اعتبارات، شاهد تلاش‌ها و مساعدت خوب استاندار بوشهر و فرماندار شهرستان جم در این طرح مهم بودیم، ادامه داد: اجرای خط انتقال آب مخزن ذخیره شهر ریز از سرعت بالایی برخوردار بود و اگر اهتمام و جدیت مسئولان نبود، هرگز این پروژه با این سرعت به مراحل پایانی نمی‌رسید.

وی ابراز امیدواری کرد که با پیگیری فرماندار و دستور و حمایت استاندار بوشهر، مشکلات ترمیم آسفالت برطرف شود تا شیرینی این طرح انتقال که یکی از بزرگترین و بهترین پروژه‌های عمرانی دولت طی چند سال اخیر در شهر ریز است در اذهان مردم باقی بماند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر