جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس جمهور آمریکا گفت: آمریکا تحریم‌ها را برای بازگرداندن ایران به میز مذاکره لغو نمی‌کند و ابتدا ایران باید غنی سازی اورانیوم را متوقف کند. البته الجزیره در گزارشی نوشت: یک مقام آمریکایی گفت منظور بایدن از لزوم توقف غنی سازی توسط ایران در مصاحبه با CBS این بود که ایران باید غنی سازی فراتر از حد مجاز در توافق هسته ای را متوقف کند...
کد خبر: ۸۳۴۳۵
يکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸

فکرشهر: بایدن: تحریم‌ها برای بازگرداندن ایران به میز مذاکره لغو نمی‌شودرئیس‌جمهوری آمریکا روز یکشنبه ۱۹ بهمن گفت مادامی که ایران به تعهداتش در چارچوب برجام پایبندی نشان ندهد، ایالات متحده تحریم‌ها علیه تهران را لغو نمی‌کند.

 به گزارش فکرشهر از انتخاب، جو بایدن در پاسخ به این سوال خبرنگار شبکه تلویزیونی سی‌بی‌اس که پرسید آیا تحریم‌ها علیه ایران را لغو می‌کند تا این کشور را به میز مذاکره بازگرداند، گفت: نه.

خبرنگار سپس پرسید آیا نخست ایران باید غنی‌سازی اورانیوم را متوقف کند، که بایدن با اشاره سر تایید کرد.

دولت دونالد ترامپ در اردیبهشت سال ۹۷ از توافق هسته‌ای شش قدرت جهانی با ایران خارج شد و تحریم‌ها علیه تهران را بازگرداند.

قرار است مشروح این مصاحبه تا ساعاتی دیگر از سوی این شبکه منتشر شود.

 الجزیره در گزارشی نوشت: یک مقام آمریکایی گفت منظور بایدن از لزوم توقف غنی سازی توسط ایران در مصاحبه با CBS این بود که ایران باید غنی سازی فراتر از حد مجاز در توافق هسته ای را متوقف کند

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر