شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۳۵۶۱
چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶

فکرشهر: نماینده کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان در جنوب کشور گفت: خیرخواهی جمهوری اسلامی ایران را به گوش جهانیان خواهیم رساند.

به گزارش فکرشهر از مهر، «امانوئل اوورو» صبح سه‌شنبه در مراسم افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه خیرساز ویژه اتباع خارجی در شهر برازجان اظهار داشت: ایرانی‌ها در نقاط و استان‌های مختلف، کمک بسیار زیادی را به اتباع داشته‌اند.

وی با تقدیر از ساخت مدرسه خیرساز ویژه اتباع خارجی در شهر برازجان مرکز شهرستان دشتستان بیان کرد: این مدرسه با مشارکت کمیساریای عالی سازمان ملل کشورهای دانمارک، اتحادیه اروپا، آلمان، ژاپن، نروژ و روسیه اجرا شده‌است.

نماینده کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان در جنوب کشور با تقدیر از همت ایرانی‌ها برای کمک به اتباع افزود: این نوع‌دوستی و خیرخواهی جمهوری اسلامی ایران را به گوش جهانیان خواهیم رساند.

استاندار بوشهر نیز در این مراسم اظهار داشت: در شهر برازجان بیشترین جمعیت اتباع خارجی را در استان داریم و در این راستا اولین مدرسه ویژه اتباع خارجی استان در این شهر ساخته شده است.

عبدالکریم گراوند با اشاره به اعتبار ۸۵ میلیارد ریال احداث مدرسه خیرساز ویژه اتباع خارجی در شهر برازجان اضافه کرد: مجوز احداث دو مدرسه خیرساز برای اتباع بیگانه صادر شده است.

وی با اشاره به خدمات ویژه به اتباع بیگانه در استان بوشهر افزود: پیرو تأکیدات رهبر معظم انقلاب، اتباع خارجی در همه حوزه‌های تحصیل، بهداشت و درمان از خدمات مورد نیاز بهره‌مند می‌شوند.

مدرسه ۱۲ کلاسه خیرساز ویژه اتباع خارجی در برازجان در زیربنایی به مساحت دو هزار و ۲۰۰ متر مربع در دو طبقه به نام خیر مدرسه ساز حاج حسین حریری احداث شده‌است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر