جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: هواشناسی استان بوشهر پیش بینی کرد با تقویت سامانه بارشی از بعد از ظهر امروز، شاهد بارش پراکنده باران، رگبار و رعد و برق در استان خواهیم بود...
کد خبر: ۸۴۴۰۲
چهارشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴

فکرشهر: هواشناسی استان بوشهر پیش بینی کرد با تقویت سامانه بارشی از بعد از ظهر امروز، شاهد بارش پراکنده باران، رگبار و رعد و برق در استان خواهیم بود.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: سامانه بارشی که از اواسط وقت دیروز وارد استان شده باعث بارش‌های پراکنده‌ای در برخی مناطق شده است.
 
پیام مساعدی افزود: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده تقویت تدریجی این سامانه بارشی از بعدازظهر امروز و تداوم فعالیت آن طی فردا به‌صورت افزایش ابر، وقوع بارش پراکنده باران و گاهی رگبار و رعدوبرق در سطح استان است.
 
وی عنوان کرد: از فردا با خروج تدریجی سامانه بارشی، سرعت وزش باد‌های شمالی افزایش می‌یابد و دریا تا اوایل هفته آینده متلاطم خواهد بود.
 
این کارشناس هواشناسی عنوان کرد: طی امروز و فردا با عبور امواج ناپایدار جو، وزش تندباد‌های لحظه‌ای دور از انتظار نیست که به دریانوردان توصیه می‌شود تمهیدات لازم را در این زمینه بیاندیشند.
 
وی گفت: جهت وزش باد تا فردا بیشتر شمال غربی تا شمالی با سرعت ۱۰ تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و در برخی ساعات در هنگام وزش تندباد تا ۴۴ کیلومتر در ساعت خواهد بود.
 
مساعدی افزود: ارتفاع موج دریا ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و در برخی ساعات ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی تا ۱۸۰ سانتی متر پیش‌بینی می‌شود.
 
کارشناس هواشناسی استان گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۱:۳۲ دقیقه بامداد، مد اول ساعت ۰۷:۳۲، جزر دوم ساعت ۱۰:۲۲ و مد دوم ساعت ۱۸:۰۸ دقیقه خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر