شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۴۵۸۵
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰

فکرشهر: معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار بوشهر گفت: نمازخانه‌های بین راهی این استان وضعیت مطلوبی ندارند و لازم است سازمان‌های متولی برای بهبود کیفیت آنها برنامه‌ریزی کنند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حسن ابراهیمی روز شنبه در نشست مشترک ستاد اقامه نماز و دستگاه‌های متولی نمازخانه‌های بین‌راهی استان بوشهر افزود: مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای این استان به صاحبان مجتمع‌های خدماتی بین‌راهی در زمینه رعایت بهداشت، سرویس‌های بهداشتی، وضوخانه‌ها، نمازخانه‌ها تذکر جدی بدهد تا شرایط مناسب را برای اقامه نماز در مسیرها فراهم کنند.

وی افزود:  اداره‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان بوشهر باید برای پاکیزگی نمازخانه‌ها مرتبط به مجموعه خود برنامه‌ریزی کنند و تذکرهای لازم به متولیان داده شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار بوشهر یادآورشد: ۵۰  نمازخانه بین‌راهی در این استان زیر مجموعه اداره کل میراث فرهنگی است که در زمان حاضر وضعیت بهداشتی مناسبی ندارند.

ابراهیمی بیان کرد: استفاده از ظرفیت دهیاری‌ها و متولیان بقاع متبرکه برای بهبود شرایط نگه‌داری نمازخانه‌ها و سرویس‌دهی مناسب به مسافران یکی از راه‌ حل‌های موجود برای کیفیت بخشی به نمازخانه‌ها است.

وی تاکید کرد: مکان‌های تمیز و خدمات مناسب بین‌راهی بیانگر شان و شخصیت مردم استان بوشهر است که باید به این مهم توجه ویژه صورت گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر