شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
آخرین آمار کرونا در ایران و استان بوشهر؛
فکرشهر: سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۸۸ نفر از مبتلایان بیماری کووید۱۹ در شبانه روز گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در ایران به ۶۱ هزار و ۱۶ نفر رسیده است...
کد خبر: ۸۵۲۴۹
پنجشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۰

فکرشهر: سیما سادات لاری روز پنجشنبه با اعلام آخرین آمار مبتلایان و جانباختگان کرونا در ایران افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز (۲۱ اسفند ۱۳۹۹) بر اساس معیارهای قطعی تشخیص هشت هزار و ۳۰۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و ۷۱۶ نفر بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۷۲۳ هزار و ۴۷۰ نفر رسید.

به گزارش فکرشهر از خبرگزاری ها، سخنگوی وزارت بهداشت گفت: خوشبختانه تاکنون یک میلیون و ۴۷۱ هزار و ۱۷۹ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین سه هزار و ۸۱۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون ۱۱ میلیون و ۵۲۷ هزار و ۶۵۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی گفت: همه ماسک ها در برابر رطوبت آسیب پذیر هستند، بنابراین در صورت مرطوب شدن ماسک حتما باید تعویض شوند. توصیه می کنیم در روزهای بارانی از چتر استفاده کنید تا ماسک خیس نشود. حتما ماسک جایگزین همراه داشته باشید و به محض مرطوب شدن ماسک آن را تعویض کنید. هنگام تعویض کردن ماسک، صورت خود را خشک کنید و در صورتی که ماسک جایگزین ندارید، از شال گردن به جای ماسک استفاده کنید.

به گزارش فکرشهر، دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: در حال حاضر ۱۱۵ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

دکتر سعید کشمیری   اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۱ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند.

وی گفت: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۹ مورد از بستری بخش‌های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۱۲ مورد مثبت قطعی بوده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: خوشبختانه امروز مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در استان بوشهر به ثبت نرسید.

کشمیری با بیان اینکه هم‌اکنون ۱۵ مورد در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند افزود: از این تعداد در حال حاضر ۲ مورد از آنها با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.

وی افزود: کل موارد مثبت از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون ۲۱،۰۳۲ نفر بوده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر