جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
رئیس‌پلیس راهنمایی‌ورانندگی استان بوشهر:
فکرشهر: سرهنگ قدرت‌الله کشکولی گفت: با پایان مهلت ۷۲ ساعته به خودرو‌های غیربومی که وارد شهر‌های نارنجی و قرمز شدند، از امروز خودرو‌هایی که چهار شهر نارنجی استان را ترک نکرده‌اند جریمه می‌شوند...
کد خبر: ۸۵۸۶۱
چهارشنبه ۰۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵

فکرشهر: سرهنگ قدرت‌الله کشکولی گفت: با پایان مهلت ۷۲ ساعته به خودرو‌های غیربومی که وارد شهر‌های نارنجی و قرمز شدند، از امروز خودرو‌هایی که چهار شهر نارنجی استان را ترک نکرده‌اند جریمه می‌شوند.

به ‌گزارش فکرشهر از صداوسیما، رئیس‌پلیس راهنمایی‌ورانندگی استان بوشهر گفت: طرح نوروزی نیروی انتظامی از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین است و راهنمایی‌ورانندگی هم در این روز‌ها مشغول خدمت‌رسانی هستند.
 
او اضافه کرد که پس از مهلت ۷۲ ساعتی به خوردو‌های غیربومی و مسافران برای خروج از شهر‌های با وضعیت قرمز و نارنجی کرونا، این زمان از ساعت صفر امروز چهارم فروردین به‌پایان رسیده و راهنمایی‌ورانندگی خودرو‌های با پلاک غیربومی که ساکن شهر‌های قرمز و نارنجی نیستند را جریمه می‌کنند.
 
سرهنگ کشکولی گفت: برای حضور پلاک‌های غیربومی که رانندگان آن‌ها ساکن شهر‌های قرمز و نارنجی نیستند، یک میلیون تومان جریمه در شهر‌های قرمز و ۵۰۰ هزار تومان در شهر‌های نارنجی اعمال می‌شود.
 
رئیس‌پلیس راهنمایی‌ورانندگی استان بوشهر این را هم گفت که ممنوعیت رفت‌وآمد شبانه در شهر‌ها هم‌چنان برقرار است و خودرو‌هایی که پس از ساعت ۲۱ در شهر‌ها چرخ بزنند ۲۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.
 
در استان بوشهر هم‌اکنون چهار شهر بوشهر، گناوه، کنگان و دیلم دارای وضعیت نارنجی کرونا هستند.

 

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر