شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فرمانده انتظامی خبر داد:
فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: باند بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر از نوع شیشه در استان بوشهر متلاشی شد...
کد خبر: ۸۵۸۹۳
پنجشنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۶:۴۲

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: باند بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر از نوع شیشه در استان بوشهر متلاشی شد.

به گزارش فکرشهر از پلیس، سردار خلیل واعظی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای مقابله با توزیع و پخش مواد مخدر تلاش‌های گسترده‌ای در استان بوشهر صورت گرفته و کشفیات خوبی را شاهد هستیم.

وی از شناسایی و انهدام باند بزرگ شیشه در استان بوشهر اضافه کرد: با رصد و پایش اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر یک باند توزیع مواد مخدر را شناسایی و در یک عملیات هماهنگ اعضای این باند را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: سوداگران مرگ در پوشش ناوگان حمل و نقل مسافر عمومی در تعطیلات نوروز اقدام به انتقال مواد مخدر به استان می‌کردند و از این باند ۵۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه کشف شد.

وی با بیان اینکه فعالیت این باند بین استان‌های هرمزگان، بوشهر و خوزستان بوده است افزود: اعضای این باند هشت نفر شامل سه نفر بومی و پنج غیربومی هستند که پس از دستگیری تحویل مقام قضائی استان شدند.

سردار واعظی با تاکید بر اینکه استان بوشهر برای فعالیت سوداگران مرگ امن نیست بیان کرد: تمام حرکات و فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر در استان به‌صورت شبانه‌روزی رصد می‌شود و برخورد پلیس با آنان ضربتی و قاطع خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر