جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
فکرشهر: امام جمعه موقت عسلویه گفت: صنعت نفت و گاز و پتروشیمی پارس جنوبی، محیط زیست عسلویه را نابود کرده است...
کد خبر: ۸۶۲۸۰
جمعه ۱۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷

فکرشهر: امام جمعه موقت عسلویه گفت: صنعت نفت و گاز و پتروشیمی پارس جنوبی، محیط زیست عسلویه را نابود کرده است.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام عباس بحرینی در نماز جمعه امروز عسلویه اظهار داشت: امروز ایران در دنیا حرف اول را می‌زند و آمریکا به ذلت افتاده است. آمریکا می‌داند کارش به جایی نمی‌رسد. ما در فنون مختلف پیشرفت کردیم و به عزت رسیدیم.

وی تاکید کرد: بعضی‌ها توجه ندارند که ما چه عزتی داریم و همه چیز را زیر سوال می‌برند و همه چیز را می‌کوبند. آمریکا با این همه زرادخانه‌ها و بمب اتم در مقابل ایران مانده‌اند. این لطف خدا است. سلاح ما ایمان است.

بحرینی با تبریک ۱۳ فروردین و روز طبیعت گفت:ما با برخی رفتارها ضد طبیعت شدیم. محیط زیست داریم ولی به جای آنکه آن را آباد کنند دارند آن‌را خراب می‌کنند. پارک ملی نایبند کجا رفت؟ چقدر درخت داشت و چقدر حیات وحش داشت و می‌گویند آباد کردیم. کجا آباد کردید؟ جنگل حرا را خراب کردید. کجا رفت آن همه جنگل؟ با این همه آلایندگی به فکر مردم نیستند.

امام جمعه موقت عسلویه افزود: خیانت کردند و زمین‌های مردم که آبا و اجدادشان در آن کار می‌کردند و کشت می‌کردند را گرفتند و فنس کشیدند و می‌گویند منابع طبیعی به ما واگذار کرده بروید بررسی کنید. حق مردم را پایمال نکنید. حق مردم را بدهید.

بحرینی هفته سلامت را تبریک گفت و افزود: سلامتی نعمتی است که قدر آن مجهول است. باید به سلامت خود اهمیت بدهیم. بهداشت را رعایت کنیم. وقتی می‌گویند ماسک بزنیم ماسک بزنیم و قدر سلامتی خود را بدانیم. به سلامت جسمی و روحی خود توجه کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر