جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
کد خبر: ۸۶۴۶۸
دوشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۰

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف محموله ۱۸۲ کیلوگرمی مواد مخدر در شهرستان عسلویه خبر داد.

به گزارش فکرشهر، سردار خلیل واعظی به خبرنگار مهر گفت: در راستای مقابله با توزیع و انتقال مواد مخدر در استان بوشهر تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفته است و اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی متعددی در دست اجرا است.

وی از اشراف اطلاعاتی نیروی انتظامی بر فعالیت سوداگران مرگ در استان خبر داد و اضافه کرد: با این اقدامات و فعالیت‌های شبانه‌روزی، فضا برای سوداگران مرگ در استان سخت شده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر از توقیف دو دستگاه تانکر حمل سوخت خبر داد و بیان کرد: توزیع کنندگان و قاچاقچیان مواد مخدر تلاش داشتند تا محموله مواد مخدر را در قابل حمل سوخت به استان‌های جنوبی انتقال دهند.

وی افزود: مأموران پلیس ایستگاه بازرسی شهید مصطفی خمینی شهرستان عسلویه با انجام تحقیقات شبانه روزی و ایجاد چتر اطلاعاتی از این انتقال مطلع شدند و تانکرها را شناسایی کردند.

سردار واعظی با اشاره به عملیات غافلگیرانه پلیس برای توقیف این دو تانکر، افزود: دو دستگاه تانکر سوخت قصد عبور از ایستگاه ایست و بازرسی شهید مصطفی خمینی شهرستان عسلویه را داشتند که توسط مأموران توقیف شدند.

وی با اشاره به جاسازی ماهرانه مواد مخدر در تانکرهای حمل سوخت، اضافه کرد: در بازرسی از خودروهای توقیفی ۱۸۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد و دو نفر نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر از معرفی دستگیرشدگان به مراجع قضائی خبر داد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر