شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه بندر دیر گفت: یکی از قضات شعبه دادگستری شهرستان دیر به علت تذکرات صورت گرفته در خطبه‌های هفته گذشته نماز جمعه دیر از وی شکایت کرده است..
کد خبر: ۸۶۶۸۸
جمعه ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۴

فکرشهر: امام جمعه بندر دیر گفت: یکی از قضات شعبه دادگستری شهرستان دیر به علت تذکرات صورت گرفته در خطبه‌های هفته گذشته نماز جمعه دیر از وی شکایت کرده است.

به گزارش فکرشهر و به نقل از صداوسیما، امام جمعه دیر امروز (جمعه ۲۰ فروردین) با انتشار یک فیلم در فضای مجازی بیان کرد: قاضی یکی از شعب دادگستری شهرستان دیر از وی به علت انتقاد از بد رفتاری با برخی مراجعه کنندگان که در راستای امر به معروف و نهی از منکر و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نماز جمعه هفته پیش ایراد شد، شکایت کرده است.

حجت‌الاسلام سید علی حسینی عنوان کرد: از این شکایت استقبال کرده و برای دفاع از حقوق مردمی که از سوی این قاضی با آن‌ها بدرفتاری شده است در دادگاه حاضر شده و با ارائه مستندات روشنگری می‌کنم.

وی تاکید کرد: تذکر به قاضی یاد شده در پی بدرفتاری‌های متعدد و مکرر و رفتار‌های ناشایست نامبرده با مردم و همچنین هتک حرمت به جانباز و آزاده هشت سال دفاع مقدس بوده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر