شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۷۶۹۳
يکشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۴

فکرشهر: امام جمعه گناوه گفت: از بدو پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، بنیان و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی بر انتخابات و مشارکت مردم استوار بوده است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی روز یکشنبه در نشست با مسئول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان این شهرستان افزود: در همه ادوار انتخابات ،  آنچه بیش از همه برای دلسوزان کشور و نظام  بویژه رهبر معظم انقلاب اهمیت دارد میزان مشارکت مردم در انتخابات و سپس انتخاب  افراد اصلح بوده است.

وی اظهارداشت:  مردم غیور ایران اسلامی در طول عمر پربرکت انقلاب اسلامی با وجود  همه مشکلات و گرفتاری و توطئه‌های دشمنان، همواره پشتیبان نظام بوده‌اند و در عرصه‌های مختلف از جمله انتخابات با حضور فعال و چشمگیر خود موجب اقتدار و سرافرازی کشور در جهان شده‌اند.

 رکنی حسینی افزود: هرگاه حضور مردم در عرصه‌های مختلف پررنگ بوده‌ است به جهانیان این پیام رسانده شده است که انقلاب اسلامی و نظام مردمی  از همدیگر جدا نیستند.

امام جمعه گناوه گفت: در برهه کنونی دشمنان با بهره گیری از امپراطوری رسانه‌ای، همه توان و تلاش خود را به کار بسته است تا مردم را از انقلاب و مسئولان جدا معرفی کنند و  ناامیدی ایجاد کند.

وی با بیان اینکه  وحدت و همدلی و تلاش مسئولان در رفع مشکلات جامعه، باعث امیدواری و دلگرمی در بین مردم می‌شود،  اضافه کرد:  همه باید زمینه مشارکت حداکثری مردم را در انتخابات ۲۸ خرداد  فراهم کنند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با نخستین میاندوره‌ای مجلس یازدهم،  ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و دومین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۲۸ خرداد برگزار می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر