شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۸۱۴۳
يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴

فکرشهر: استاندار بوشهر خواستار رفع مشکلات فرهنگیان شد و گفت: توجه ویژه به مطالبات فرهنگیان استان بوشهر ضروری است.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم گراوند ظهر یکشنبه در آئین تجلیل از معلمان و فرهنگیان استان بوشهر اظهار داشت: در شرایطی که ویروس کرونا همه جهان را تحت تأثیر خود قرار داده، آموزش نیز دچار تغییرات گسترده‌ای شد.

وی رعایت دستورالعمل‌های کرونایی را یک وظیفه عمومی دانست و خاطرنشان کرد: بیماری کرونا چهره‌های ناشناخته‌ای دارد و هر زمان به گونه متفاوت در جامعه ظهور می‌کند و مشخص نیست که واکسن بتواند آرامش را به زندگی مردم برگرداند.

استاندار بوشهر اضافه کرد: در حوزه نخبه‌پروری هم شاهد تأثیر کرونا هستیم و برنامه‌هایی که در گذشته در تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان اجرا می‌شد در دو سال گذشته انجام نشده است.

وی حمایت از فرهنگیان را ضروری دانست و تصریح کرد: فرهنگیان نقش مهمی در جلوگیری از صدمه به نظام آموزشی داشتند و توجه به مطالبات این حوزه در اولویت است و از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌شود.

گراوند تأمین امکانات دانش‌آموزان را مورد تاکید قرار داد و گفت: در این راستا هرگونه کمک که نیاز باشد در اولویت قرار دارد و همه تلاش خود را برای تأمین نیازهای دانش‌آموزان انجام خواهیم داد.

وی به نقش مهم و تأثیرگذار فرهنگیان زحمتکش اشاره کرد و ادامه داد: معلم نقش مهمی در به سعادت رساندن و پیشرفت جامعه دارد و توجه ویژه به این قشر از ضروریات است.

وی، با سپاسگزاری از تلاش بی‌وقفه جامعه فرهنگی استان بوشهر بیان کرد: فرهنگیان در شرایط سخت کرونایی با تلاش مضاعف خدمات ویژه و لازم از طریق فضاهای مجازی به دانش‌آموزان ارائه کردند که خدمات آن درخور تحسین است.

استاندار بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری و شهدای فرهنگی گفت: در عرصه بیماری کرونا تعدادی از فرهنگیان به سبب ابتلاء به کرونا جان خود را از دست دادند که یاد و خاطره آنان گرامی داشته می‌شود.

در این مراسم از ۳۲ فرهنگی نمونه و منتخب جلوه‌های ویژه معلمی استان بوشهر همزمان با هفته معلم تجلیل شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر