شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۸۳۰۵
چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۵

فکرشهر: مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: بنا به دستور ستاد ملی مقابله با کرونا همه فعالیت‌ها و اماکن ورزشی دولتی و خصوصی بویژه باشگاه‌های بدن‌سازی در شهرستان‌های قرمز تا اطلاع ثانوی به طور کامل تعطیل هستند.

به گزارش فکرشهر، احمد بهروزیان‎ فرد روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این تصمیم ملی و تنها برای استان بوشهر نیست و همگان در این شرایط قرمز کرونایی برای حفاظت از سلامتی و جان همدیگر موظف به اجرا و رعایت دستورات ستاد ملی کرونا هستند.

وی بیان کرد: در این مدت اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز طرحی را تهیه و به ستاد استانی کرونا پیشنهاد داده تا برخی باشگاه‌ها با حداقل ورزشکار و تحت رعایت سختگیرانه شیوه‌نامه‌های بهداشتی فعالیت کنند که این موضوع همچنان در دست بررسی است.

بهروزیان‏‌فرد ادامه داد: با این وجود تا حصول نتیجه تمامی باشگاه‌ها موظف به رعایت دستورالعمل تعطیلی اماکن ورزشی در شرایط قرمز کرونایی هستند.

وی افزود: بی‌شک باشگاه‌داران  در این مدت خسارت‌های سنگینی متحمل شدند اما رعایت قانون و شیوه‌نامه‌های ابلاغی ستاد ملی کرونا برای همه کشور تکلیف شده‌است.

اکنون از مجموع ۱۰ شهرستان استان بوشهر، شهرستان‌های بوشهر، دشتستان، گناوه، تنگستان، دشتی و جم در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر