شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۸۶۲۶
سه‌شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۶:۳۸

فکرشهر: معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهراز اجرای ابلاغ دستورالعمل صدور گواهی فعالیت تولید بدون کارخانه در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، حسن بحرینی گفت: بهره برداری بهینه از ظرفیت‌های خالی واحد‌های تولیدی موجود در کشور و استان و همچنین افزایش بهره وری سرمایه، از جمله اهداف مهم دستورالعمل صدور گواهی فعالیت تولید بدون کارخانه می‌باشد که توسط وزیرمحترم صنعت، معدن و تجارت ابلاغ شده است.

وی افزود: این دستورالعمل بمنظور ایجاد وحدت رویه در صدور گواهی فعالیت تولید بدون کارخانه برای اشخاص حقوقی با تأکید بر الکترونیکی بودن فرآیندها، به‌کارگیری شناسه کسب و کار و یکپارچه‌سازی اطلاعات مجوز‌ها تدوین شده است.

بحرینی اضافه کرد: ایجاد وحدت رویه در نحوه صدور گواهی فعالیت واحد‌های تولید بدون کارخانه و زمینه سازی برای بهبود فضای کسب و کار، تسهیل، تسریع و شفاف‌سازی کلیه امور مرتبط با صدور گواهی فعالیت تولید بدون کارخانه از دیگراهداف ابلاغ این دستورالعمل است.

وی گفت: تولید بدون کارخانه، توانمندی مهندسی- بازرگانی برای تولید برون‌سپاری شده با استفاده از ظرفیت واحد‌های تولیدی موجود توسط اشخاص حقوقی که نسبت به طراحی محصول، بازاریابی و عرضه محصولات با نشان تجاری (برند) خاص اقدام می‌نمایند تدوین و تعریف شده است.

بحرینی افزود: تمام فرایند صدور این مجوز در سامانه بهین‌یاب به نشانی www.behinyab.ir انجام می‌گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر