شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۸۸۷۷
يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱

فکرشهر: فرماندار دشتستان در این نشست بررسی مشکلات آب شرب شهر آب پخش با اشاره به مشکلات آبی و کمبود بارش ها در زمستان گذشته اظهار داشت: در زمستان گذشته با کمبود میزان بارش ها در سطح کشور و استان، شاهد کاهش ذخیره منابع آبی بودیم و همین امر باعث بروز مشکلاتی در روزهای گذشته شده و در تابستان نیز ادامه خواهد یافت.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری دشتستان،  فتح الله نوروزی افزود: مدیریت صحیح توزیع و صرفه جویی در مصرف آب باید مورد توجه قرار گیرد تا مشکلات آب شرب در تابستان بیشتر نشود.

وی با بیان اینکه ورودی آب شهرستان را بصورت روزانه رصد می کنم ابراز داشت: مدیران آبفا در توزیع عادلانه آب در گستره شهرستان اهتمام لازم را داشته باشند و حق شهرها و روستاهای شهرستان ضایع نشود.

 نماینده عالی دولت در شهرستان دشتستان با اشاره به مشکلات آب شرب شهر آب پخش در روزهای گذشته خاطرنشان کرد: به صورت مستمر پیگیر وضعیت آب شهر آب پخش بوده و مشکلات مردم خوب این شهر را درک می کنم و از مدیران آبفا می خواهم در کوتاهترین زمان ممکن این مشکلات را برطرف کنند.

 نوروزی افزود: ان شاءالله با اقداماتی که انجام خواهد شد مشکل آب شرب شهر آب پخش تا سه روز آینده حل خواهد شد.

 فرماندار دشتستان با اشاره به وضعیت پیشرفت کاری پروژه آب شیرین کن آب پخش ابراز داشت: این پروژه با سرعت خوبی پیش رفت ولی با تعلل پیمانکار در ادامه کار به دلایل مختلف مواجه شدیم و پس از چند بازدید میدانی، گزارشات لازم در این مورد را به مسئولان ذیربط ارسال کردیم و در نهایت مقرر شد پیمانکار پروژه خلع ید شود و آبفا کشور ادامه پروژه را انجام دهد؛ که با جدیت پیگیر موضوع هستیم ولی به تابستان سال جاری نخواهید رسید.

 نوروزی تصریح کرد: آبفای شهرستان و استان باید تلاش کنند مردم شهرستان در فصل تابستان با کمترین مشکل آب شرب مواجه شوند و فشار بی آبی به آنها وارد نشود.

 فرماندار دشتستان در ادامه دستورات لازم را نسبت به رفع مشکلات آب شرب شهر آب پخش به مدیر آبفا شهرستان صادر کرد و خواستار تسریع در انجام آن شد.

 وی در پایان از پیگیری های امام جمعه، بخشدار، رئیس شورای شهر و شهردار آب پخش پیرامون مشکلات آب شهر تشکر کرد.

 به به گزارش فکرشهر عصر روز شنبه -25 اردیبهشت ماه 1400- نشستی به منظور بررسی مشکلات آب شرب شهر آب پخش، به ریاست فرماندار دشتستان و با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، مدیر آبفا شهرستان، مدیر خط انتقال و توزیع آبفا استان، امام جمعه، بخشدار، رئیس شورا و شهردار آب پخش و همچنین مدیر و کارکنان آبفا آب پخش با حضور در محل اداره آبفا آب پخش برگزار شد که پس از بیان مشکلات کمبود آب، از محل ذخیره و توزیع آب به صورت میدانی بازدید و تصمیماتی اتخاذ شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر