شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مدیرکل هواشناسی بوشهر خبر داد؛
فکرشهر: مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از اختلال موقتی در ترددها و فعالیت‌های دریایی خبر داد و بیان کرد: سرعت وزش باد افزایش می‌یابد...
کد خبر: ۸۹۴۱۴
سه‌شنبه ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳

فکرشهر: مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از اختلال موقتی در ترددها و فعالیت‌های دریایی خبر داد و بیان کرد: سرعت وزش باد افزایش می‌یابد.

به گزارش فکرشهر، فرج‌الله شکوهی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی و تحلیل آخرین الگوها و نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که طی روزهای چهارشنبه تا جمعه هفته جاری عمدتاً در ساعاتی از ظهر تا اوایل شب، شرایط برای افزایش سرعت وزش باد شمال غربی روی دریا فراهم است که در پی آن افزایش تلاطم دریا در سواحل و فراساحل استان پیش بینی می‌شود.

وی از وزش باد نسبتاً شدید شمال غربی، افزایش تلاطم دریا خصوصاً در ساعاتی از ظهر تا اوایل شب، عمدتاً در سواحل مرکزی و جنوبی استان بوشهر طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه خبر داد.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از اختلال موقتی در ترددها و فعالیت‌های دریایی خبر داد و بیان کرد: توصیه می‌شود طی این مدت دریانوردان تمهیدات و آمادگی لازم در مواجهه با خطرات احتمالی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: طی امروز تا ظهر فردا، گاهی وزش باد، غبار محلی و طی صبحگاه نیز در برخی از نقاط مه رقیق صبحگاهی، از پدیده‌های غالب در سطح استان و همچنین بر روی دریا پیش بینی می‌شود.

شکوهی‌پور افزود: جهت وزش باد متغیر، غالباً شمال غربی تا جنوب غربی گاهی شمال شرقی با سرعت هشت تا ۲۸ و در برخی از ساعات تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ و در سواحل شمالی و مرکزی گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر