شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۹۶۹۲
شنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۱

فکرشهر: استاندار بوشهر شیرین‌سازی آب دریا را گامی مهم برای تامین آب پایدار در استان دانست و گفت: تکمیل طرح‌های آب‌شیرین‌کن استان بوشهر تسریع می‌شود.

به گزارش فکرشهر و به نقل از مهر، عبدالکریم گراوند در بازدید از پروژه آب‌شیرین‌کن بوشهر اظهار داشت: آب یکی از مهمترین مسائل و چالش‌ها در استان بوشهر است و رفع این مشکل به عنوان یک اولویت در دستور کار بوده است.

وی اضافه کرد: علاوه بر تلاشی که برای احداث سدهای جدید در استان صورت گرفته تکمیل سدهای موجود یکی دیگر از اولویت‌های استان بوده که شاهد موفقیت‌های خوبی در این زمینه بوده‌ایم.

استاندار بوشهر تکمیل آب‌شیرین‌کن‌ها را یکی از مهمترین راهکارهای تأمین آب پایدار در استان دانست و بیان کرد: با تکمیل طرح‌های آب‌شیرین‌کن، میزان وابستگی استان بوشهر به همسایگان کاهش می‌یابد.

گراوند با تشریح روند اجرای پروژه آب شیرین کن ۳۵ هزار مترمکعبی بوشهر خاطرنشان کرد: این پروژه در دو فاز اجرا می‌شود که فاز اول دارای ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی است.

وی با اشاره به اینکه این فاز توان تولید ۱۲ هزار مترمکعب آب در شبانه روز را دارا است افزود: به منظور انتقال آب به مخزن، خط انتقال به طول هفت کیلومتر در حال اجرا است.

استاندار بوشهر ادامه داد: همکاری دستگاه‌های اجرایی برای تسریع در تکمیل این پروژه ضروری است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر