جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۰۰۱۰
پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۴

فکرشهر: رئیس اداره مدیریت بحران، پدافند غیرعامل و اچ اس ایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: پروژه طرح تفصیلی مطالعات مدیریت بحران و پدافند غیرعامل بنادر این استان با حضور کارشناسانی از سازمان مرکزی و این اداره کل آغاز شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، نرگس علیپور روز پنجشنبه در این ارتباط اظهار داشت: حجم خدمات این طرح نسبت به سایر پروژه‌ها حدود ۴۰ درصد تغییر داشته و اضافه شده‌است و تمامی مراحل این پروژه بزرگ مطالعاتی توسط کارشناسان متخصص بندر بوشهر و بنادر تابعه، کارشناسی و نظارت فنی خواهد شد.

وی بیان کرد: همچنین استخراج ۲۲ طرح عملیاتی پیوستی و دیده شدن تمامی نیازمندی‌های بنادر در حوزه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل، طرح عملیاتی پدافند غیرعامل در حوزه دریا، تسری این مطالعات به بنادر تابعه بوشهر و پیاده سازی نرم افزار بومی مدیریت بحران در بندر بوشهر و بنادر تابعه از جمله مزایای منحصر به فرد این پروژه است.

رئیس اداره مدیریت بحران، پدافند غیرعامل و اچ اس ایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر عنوان کرد: در این طرح گروهی متشکل از مدیریت بحران، پدافند غیرعامل و اچ اس ایی سازمان بنادر و هیات همراه به مدت چهار روز در بندر بوشهر حضور داشت و در آن نشست‌های متعددی در زمینه مصاحبه فنی با کارشناسان بندر بوشهر، تکمیل چک لیست‌ها و بازدید دقیق و میدانی از همه بنادر این استان صورت گرفت.

علیپور گفت: در روز پایانی بازدید گروه مشاور از بندر بوشهر نیز در نشستی که با حضور مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر انجام شد علاوه بر ارائه اقدام‌های انجام شده توسط گروه به سایر سئوالات و دغدغه های مسئولان سازمان و اداره کل نیز پاسخ لازم داده شد.
وی یادآور شد: اداره مدیریت بحران، پدافند غیرعامل و اچ اس ایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر به عنوان ناظر فنی در این پروژه تعیین شده‌است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر