جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۰۰۱۸
پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶

فکرشهر: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم مثل همیشه حضوری گسترده و پرشور در انتخابات پیش رو خواهند داشت.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم جمیری عصر پنجشنبه در نشست رؤسای ستادهای شهرستانی و کمیته‌های استانی ستاد انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی اظهار داشت: به طراحی‌های دشمن در خصوص کاهش مشارکت مردم در انتخابات توجه نکنید، نگران وضع فعلی نباشید، با ایجاد شور انتخاباتی مردم به میدان می آیند.

وی اضافه کرد: این توطئه‌ها و ترفندها آسیبی به جبهه انقلاب نخواهد داشت و طبق فرمایش قرآن کریم، برای رضای خدا کارکنیم قطعاً خدا دل‌ها را همراه خواهد کرد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این رفراندم بسیار بزرگی در تأیید نظام جمهوری اسلامی است برای افزایش مشارکت مردم و افزایش آرای کاندیدای جبهه انقلاب تمام تلاش خود را به کار ببندید.

وی افزود: اگر دولت ارزشی و انقلابی و ولایتمدار به معنای حقیقی شکل پیدا کند بسیاری از مشکلات ما به طور طبیعی حل خواهد شد، قطعاً دشمن اگر ببیند دولتی ارزشی در کنار مجلس انقلابی و قوه قضائیه همراه تحت اوامر رهبر معظم انقلاب شکل گرفته است در برابر این نظام تسلیم خواهد شد.

جمیری تصریح کرد: فلسفه شکل گیری شورای ائتلاف این بود که زمانی که ما به یک کاندیدای واحد با همه ظرفیت‌های انقلابی و ارزشی می رسیم همه پای کار بیایند و برای پیروزی جریان ارزشی و انقلابی تلاش کنند.

وی ادامه داد: در این دوره هم ما شاهد بودیم بالا بردن پرچم شورای ائتلاف و بقا و دوام این نفس این تشکیلات و حفظ این تشکیلات و حمایت از کاندیدای جبهه انقلاب تحت لوای این پرچم بسیار ارزشمند و راهگشاست.

مردم با همه توان دارند ایثار می‌کنند

این نماینده مجلس با تقدیر از کسانی که در سراسر استان برای استحکام و انسجام این تشکیلات زحمت کشیدند خاطرنشان کرد: امیدوارم این تجربه‌ای باشد که مثل سنوات قبل ساختار را از دست ندهیم و به کسانی که برای دستیابی به مطامع و اهداف خود ساختار تشکیلات را به هم می‌زنند اجازه جولان ندهیم.

وی تاکید کرد: این تشکیلات را باید ارتقا بدهیم تا بعد از استقرار دولت ارزشی در کنار آن، با حمایت و نقد دولت بتوانیم به نظام و انقلاب کمک کنیم. همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند ما به کار تشکیلاتی و نظام مند نیازمند هستیم و در آینده بیشتر نیاز خواهیم داشت.

جمیری بیان کرد: ما در این انتخابات شرایط واقعاً ویژه و منحصر به فردی داریم که نباید با طیب خاطر منتظر نتیجه باشیم؛ اولاً شرایط اقتصادی مردم بسیار سخت و گران و غیرقابل تحمل است، مردم با همه توان دارند ایثار می‌کنند و از نظام در برابر مسئولانی که قصد تخریب نظام را دارند دفاع می‌کنند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مردم شرایط ویژه ای دارند، همه زندگی برایشان سخت شده و هم امید و اعتمادشان به مسئولین را از دست داده‌اند.

وی ادامه داد: ما در شرایطی قرار داریم که اگر دقت کنیم به دو لحاظ می‌توانیم این مشکل را جبران کنیم و اعتماد از دست رفته را برگردانیم و اگر خدای نکرده اشتباه محاسباتی داشته باشیم و این فرصت را از دست بدهیم قطعاً بعداً برای ما قابل جبران نخواهد بود.

این انتخابات ریسک بسیار بالایی دارد

جمیری افزود: این انتخابات ریسک بسیار بالایی دارد و باید به گونه‌ای عمل کنیم که قطعاً منتج به نتیجه شود. شخصیتی که امروز ما داریم از او دفاع می‌کنیم یکی از سرمایه‌های بزرگ و ارزشمند این نظام است. سابقه اجرایی بسیار خوبی دارد، همه اعتراف می‌کنند که بهترین شخصی است که تاکنون قوه قضائیه را اداره کرده است،

وی گفت: چنین شخصیتی با این قوت و توان اجرایی و نگاه فساد ستیز و ولایتمدار و همه خصوصیاتی که امروز نظام به آن نیاز دارد، به میدان آمده است، لذا حمایت و معرفی این شخصیت و موفقیت ایشان در انتخابات وظیفه همه نیروهای جبهه انقلاب است.

جمیری اظهارد اشت: در کنار قوه قضائیه امروز مجلسی داریم که نمره قبولی از مقام معظم رهبری دریافت کرده است و مجلسی است که می‌تواند حلال مسائل و مشکلات مردم باشد. اگر این مجلس و قوه قضائیه در کنار دولتی با ریاست آیت الله رئیسی قرار بگیرد و این سه ضلع تکمیل بشود موفقیت قطعی در حل مسائل و مشکلات خواهیم داشت.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شاید اولین بار در تاریخ انقلاب باشد که دولت، مجلس و قوه قضائیه همسو و توانمند بتوانند زیر نظر مقام معظم رهبری ایفای نقش کنند.

وی بیان کرد: اگر در این مقطع نتوانیم از این فرصت استفاده کنیم، این مجلس هم کارآمدی لازم را نخواهد داشت. باید دولت قوی با رئیس جمهور جامع و ولایتمدار با رأی بالا روی کار بیاید تا در کنار قوه قضائیه و مجلس انقلابی چالش‌ها و مشکلات را از پیش روی مردم و نظام بردارد.

جمیری افزود: همه کاندیداهای جبهه انقلاب در میدان انتخابات ذیصلاح هستند ولی به نظر ما حضرت آیت الله رئیسی اصلح است و ما باید با تمام توان ایشان را به جامعه معرفی کنیم و در برابر کسانی که عناد دارند از ایشان دفاع کنیم.

نظرات بینندگان
بوشهر
|
-
|
جمعه ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶
جناب نماینده اصلح یعنی اینکه مدیر بشی و مقان بگیری و فقط دزدی نکنی؟!!!! خودت که نماینده ای به نظر خودت چه کارهایی کردی و با کدام سابقه دو دوره رفتید مجلس؟!!! به هر حال انتخابات ازاد است من اگر دلم خواست رای میدم قرار نیست بخاطر استحکام مسئولیتتون بیاید نفر معرفی کنید.همین افرادی که گذاشتید تو ستاداتون  اینجا و شهرستانها هیچکدام محبوبیت بین مردم ندارند.۶رایی که قرار بود مردم بدن اینا هم با انتخابتون پرید.لطفا به وظایف خودتون برسید و نیاز نیست تبلیغ یه نفر دیگه رو کنید برا مستحکم کردن جایگاهتون.اونایی که مغازه ها دادن مجانی را تبلیغاتتون به نظر دلسوز بودن دادن؟ اونا همین افرادی هستن که اراضی بیت المال رو به تاراج بردن به نام مبارک نماینده.اینا حق تک تک ماها رو خوردن لطفا دفاع نکنید ما همه بالغ و عاقلیم و میدانیم کسی بدون منفعت و سود دنبال خیر نمیاد و خواهشی که دارم وقتی میدونید نمی توانید نیاید.ما نمیبخشیمتون
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر