چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»
فکرشهر: در حالی هفته آینده انتخابات شوراها در کشور برگزار می شود که طبق شنیده های موثق «فکرشهر»، 6 نفر دیگر نیز در دشتستان، به تازگی تایید صلاحیت شده اند...
کد خبر: ۹۰۱۵۵
يکشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۹

فکرشهر: در حالی هفته آینده انتخابات شوراها در کشور برگزار می شود که طبق شنیده های موثق «فکرشهر»، 6 نفر دیگر نیز در دشتستان، به تازگی تایید صلاحیت شده اند.

به گزارش «فکرشهر»، در حالی قرار است دو روز دیگر فرصت انجام تبلیغات رسمی شوراهای شهرها و روستاهای استان بوشهر ـ همزمان با کشور ـ آغاز شود که امروز ـ یکشنبه ـ 16 خردادماه ـ یک منبع موثق به «فکرشهر» گفت که «6 نفر دیگر نیز در دشتستان تایید صلاحیت شده اند»، هر چند هنوز اسامی این افراد اعلام نشده است. 

این 6 نفر، تایید خود را از هیات مرکزی تهران دریافت کرده اند؛ همچنین شنیده شده که تعداد بیشتر این افراد جدید، از داوطلبین شورای شهر برازجان هستند و همه این ها در حالی است که بیشتر داوطلبین رد صلاحیت شده در شورای برازجان، خود را آماده حضور در انتخابات پیش رو کرده اند و امیدوارند تایید شده باشند.

تکمیلی

یک منبع آگاه لحظاتی قبل به «فکرشهر» گفت که از این 6 نفر تأیید شده، دو نفر از داوطلبین شورای شهر وحدتیه، دو نفر در شبانکاره، یک نفر در تنگ ارم و تنها یک داوطلب از شورای شهر برازجان است.

همچنین تنها داوطلب تایید شده شورای شهر برازجان، مردی است که سابقه حضور در شورای شهر برازجان را داشته است.

به گزارش «فکرشهر»، در اردیبهشت ماه نیز حدود 12 نفر از داوطلبلان رد صلاحیت شده شوراهای شهر و روستای دشتستان، از هیات نظارت استان تاییدیه گرفته بودند.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر