جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مدیرکل هواشناسی بوشهر:
فکرشهر: مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: با افزایش سرعت وزش باد در خلیج فارس به بیش از ۶۰ کیلومتر در ساعت، ارتفاع موج دریا تا سه متر افزایش می‌یابد...
کد خبر: ۹۰۳۱۳
چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹

فکرشهر: مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: با افزایش سرعت وزش باد در خلیج فارس به بیش از ۶۰ کیلومتر در ساعت، ارتفاع موج دریا تا سه متر افزایش می‌یابد.

به گزارش فکرشهر از مهر، فرج‌الله شکوهی‌پور اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از ظهر روز پنج شنبه تا پایان روز دوشنبه آینده به سبب وزش بادهای نسبتاً شدید تا شدید بر روی خلیج فارس، و سواحل استان بوشهر، دریا به تناوب مواج و طوفانی خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: پیش بینی می‌شود طی این مدت در برخی ساعات سرعت وزش باد شمال غربی بر روی دریا به بیش از ۶۰ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا تا سه متر افزایش یابد.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: با وزش باد نسبتاً شدید تا شدید شمال غربی با سرعت ۴۴ تا ۵۴ و گاهی بیش از ۶۰ کیلومتر در ساعت، شاهد مواج و طوفانی شدن دریا خواهیم بود و ارتفاع موج بین ۱.۵ تا ۲.۵ متر و گاهی تا سه متر می‌رسد.

وی منطقه اثر این سیستم را خلیج فارس و به تناوب سواحل و فراساحل استان بوشهر دانست و اختلال در ترددها و فعالیت‌های دریایی در ساحل و فراساحل را از اثرات آن ذکر کرد.

شکوهی‌پور تاکید کرد: توصیه می‌شود طی این مدت از ترددهای دریایی غیر ضروری به ویژه از تردد شناورهای سبک و قایق‌های صیادی و تفریحی اجتناب شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر