شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۰۳۷۴
پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۳

فکرشهر: سخنگوی هیئت نظارت بر انتخابات استان بوشهر گفت: تخلفات انتخاباتی در فضای حقیقی و مجازی رصد و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، خلیل رضایی در بیست و سومین نشست ستاد انتخابات صدا و سیمای مرکز بوشهر از برنامه سازان صداوسیما به عنوان سرداران جنگ نرم نام برد و افزود: تلاش رسانه ملی در اهتمام به اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران و امید بخشی و اعتماد در جامعه ستودنی است.
 
وی با بیان اینکه حضور شورای نگهبان در انتخابات از الزامات است گفت: سازمان هایی، چون صداوسیما، سپاه، شورای نگهبان و. جایگاه، منزلت و اثرگذاری موثری در جامعه دارند و همین موضوع موجب شده تا دشمن با هجمه خود این سازمان‌ها را نشانه بگیرد.
 
سخنگوی هیئت نظارت بر انتخابات استان با اشاره به آغاز تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری از ۴ خرداد بیان کرد، تبلیغات شورا‌های اسلامی شهر و روستا نیز از فردا شروع می‌شود که شورای نگهبان بر نحوه این تبلیغات نظارت دارد تا تخلفی صورت نگیرد.
 
وی با تاکید بر اینکه شورای نگهبان به عنوان چشم بینای ملت و دولت بر رود تبلیغات و انتخابات نظارت می‌کند عنوان کرد: در این دوره از انتخابات بیش از ۳ هزار و ۳۰۰ بازرس و ناظر بر روند انتخابات و شعب اخذ رای نظارت دارند.
 
رضایی خاطرنشان کرد: ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی از اسفند پارسال فعالیت خود را آغاز کرده و در صورت وقوع تخلف برخورد قانونی می‌شود.
 
وی ادامه داد: علاوه بر آن در صورت وقوع تخلف در فضای مجازی نیز دستگاه‌های اطلاعاتی - امنیتی، ستاد پیشگیری از وقوع جرم و پلیس فتا با هیات نظارت همکاری و با متخلفان مطابق با قانون برخورد می‌کنند.
 
سخنگوی هیئت نظارت بر انتخابات استان تاکید کرد: براساس قانون، کارکنان دستگاه‌های دولتی در ساعات اداری و با امکانات دولتی اجازه تبلیغات انتخاباتی ندارند، اما پس از پایان ساعت کاری، مشارکت در تبلیغات برای آن‌ها بلا مانع است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر