شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۱۰۱۲
يکشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶

فکرشهر: فرماندار دیر گفت: در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین شوراهای اسلامی شهر و روستا ۷۷.۶ درصد از واجدان شرایط رای این شهرستان شرکت کردند.

به گزارش فکرشهر، کریم علی حسنی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این شهرستان ٢٩ هزار و ٩۱۰ نفر از واجدین شرایط رای در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کردند. 

وی در ارتباط با منتخبان شورای اسلامی شهرهای این شهرستان اظهارداشت: در شهر آبدان، حسن آبدونی با یکهزارو ۵۳۷ رای ،حبیب اعتمادی خواه یکهزارو ۴۶۵، غلامحسین درویشی یکهزار و ۴۵۸، سیدعبدالرسول حسینی یکهزار و ۳۵۱ و عادل رشیدی فرد با یکهزارو ۲۴۴ رای به عنوان منتخب شورای اسلامی این شهر انتخاب شدند.

فرماندار دیر اضافه کرد: مردم شهر بردخون نیز احمد عابدزاده با یکهزارو ۱۳ رای، سیدمحمد حسینی زاده یکهزارو سه، مجید دریائی ۸۶۹، فخرالدین محمدی ۸۶۱  و احمد عاشوری با ۷۸۰ رای را به عنوان منتخبان خود در شورای اسلامی این شهر برگزیدند.

وی گفت: در شهر دیر نیز مهران پوسه با ۲ هزار و ۹۸۷ رای ، محمد البوغبیش ۲ هزار ۷۹۱، احمد خلیلی ۲ هزارو ۷۴۱، سیداحمد حسینی ۲ هزارو ۶۳۰ و حسین ربی با ۲ هزارو  ۷۱ رأی به عنوان منتخبان شورای این شهر انتخاب شدند.

علی حسنی افزود: شهروندان بردستانی نیز احمد عباسی با یکهزار و ۳۵۴، عباس اندخش ۹۳۶، مسلم صالحی ۸۵۶، محمد رهبر ۸۵۲ و عبدالحسن امینی با ۸۳۲ رای را به عنوان منتخبان شورای اسلامی این شهر انتخاب کردند.

وی اضافه کرد: در شهر دوراهک نیز علی احمدی با یکهزارو ۴۳۵ رای، حسن دراهکی یکهزارو ۳۳۵، ابراهیم پاریابی یکهزار و ۳۲۶ ، اکبر میرزائی یکهزارو ۱۶۳ و عبدالله عالی یکهزار و هشت رای را به عنوان منتخان شورا اسلامی این شهر انتخاب شدند.

فرماندار دیر از مشارکت و حضور گسترده و به موقع مردم این شهرستان و دست اندرکاران انتخابات بویژه هیات اجرایی، بخشداران، نمایندگان فرماندار و بخشدار، اعضای شعبه های اخذ رای، مجموعه همکاران فرمانداری، هیات نظارت، بازرسی و بازرسان، نیروهای امنیتی و انتظامی، اعضای شورای تامین، خبرنگاران، عکاسان و صدا و سیما قدردانی کرد.

وی ضمن تبریک به منتخبان شورای اسلامی شهر و روستا گفت: از همه کسانی که در عرصه انتخابات ورود کردند و باعث مشارکت و گرمی تنور انتخابات شدند، قدردانی می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر