شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»
فکرشهر ـ خانوم کوچیک: الحمدلله نتیجه انتخابات ریاست جمهوری معلوم شد و سکان هدایت مردم شریف ایران به فرد دیگری منتقل شد تا هشت سال آینده آن قدر در رفاه باشیم که آن را با گوشت و پوستمان درک کنیم. البته عدم رفاه و آسایش در دوره قبل را آقای روحانی قبول ندارد...
کد خبر: ۹۱۳۳۲
جمعه ۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵

فکرشهر ـ خانوم کوچیک: الحمدلله نتیجه انتخابات ریاست جمهوری معلوم شد و سکان هدایت مردم شریف ایران به فرد دیگری منتقل شد تا هشت سال آینده آن قدر در رفاه باشیم که آن را با گوشت و پوستمان درک کنیم. البته عدم رفاه و آسایش در دوره قبل را آقای روحانی قبول ندارد. 

همین چند روز پیش، رییس جمهور مستقر با زل زدن به دوربین چنان آمارهای شیرینی داد که اگر با این آمارها قند خون نگیریم، شکم روی به سیستم پیچیده روده بزرگ وارد خواهد شد. آقای روحانی چنان تعریف رفاه و آسایش را می‌کند که آدم احساس می کند  مردم در این انتخابات اشتباه کرده اند و در یک اشتباه فاحش به رقیبش رای داده اند. 

بنده رشته تحصیلی ام آمار نیست، ولی نمی‌دانم چرا هر چه این آمارها را تحلیل می‌کنم، اعداد و ارقام جفت و جور نمی‌شود. گاهی هم شک می کنم که رییس جمهور با این جایگاه دروغ نمی‌گوید. حتما بنده در خواب زمستانی یا کما بودم که این خوشی را درک نکرده ام و این خواب باعث شده خدمات با ارزش دولت مستقر را نبینم.

اگر ارزش پراید پدر بزرگوارم چند صد درصد بالا رفته و پدر بزرگوارم می‌تواند سرش را بالا بگیرید که مثلاً دارایی ام از بابت فروش پراید بالای یکصد و پنجاه میلیون است، باید کلاه مان را به بالا پرتاب کنیم. اگر قدرت دفعمان به دلیل کاهش یک وعده غذا کم شده، باید شکرگزار سیاست های اقتصادی رییس جمهور باشیم چون کاهش دفع باعث شده بعد از چندین سال ماهیچه های راست روده و اسفنکترمان آسیب نبیند و از آنجایی که که جنس این ماهیچه ها ایرانی است، نیاز نیست به دلیل تکرر دفع، آن ها را تعویض کنیم. قطعا به تعمیرگاه مراجعه کردید و قیمت یک حلقه واشر مینی فول را می‌دانید.

گاهی هم فکر می کنم یا ما در این کشور زندگی نمی کنیم یا رییس جمهور، کشوری را با  جمهوری اسلامی ایران اشتباه گرفته است. شاید این اشتباه به دلیل بیرون نیامدن رییس جمهور از کاخ ریاست جمهوری است، چون رییس جمهور به سبک دانش آموزان در سیستم «شاد»، کشور را مدیریت می‌کند. احساس می‌کند کشور گل و بلبل است. حتماً هنوز این رویه را دارد که توی ماشین ضد گلوله می‌نشیند و با یک نگاه می‌فهمد مردم در رفاه و آسایش هستند یا که خیر. اصلا همین دورکاری زیاد به تنهایی عاملی است که مشکلات را از راه دور ببیند.

حالا امیدواریم رییس جمهور جدید که همانا مصداق بارز خدمت است و از آن جایی که می‌تواند دو قوه را با هم اداره کند، می‌تواند بیماری قند خونمان را که همانا اثرات چند سال وعده های شیرین است، درمان کند یا که خیر.
همه بگید ان شااله تا دردسر درست نشه.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر