جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار حوادث
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۲۶۹۲
جمعه ۲۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه گفت: طرح ارتقا امنیت اجتماعی با بکارگیری ماموران پلیس آگاهی، مبارزه با مواد مخدر، امنیت عمومی، یگان امداد و ماموران انتظامی کلانتری‌های تابعه با هدف پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم خیز در شهر عسلویه اجرا شد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی  فرماندهی انتظامی استان بوشهر، سرهنگ پیمان فتاحی روز جمعه  اعلام کرد: در این طرح ماموران علاوه بر پاک‌سازی محلات آلوده و نقاط جرم خیز در شهر عسلویه موفق به دستگیری تعداد ۷ نفر از خرده‌فروشان مواد مخدر و ۱۵ نفر معتاد پرخطر شدند و همچنین مقادیری از انواع مواد مخدر بهمراه آلات و ادوات استعمال مواد از متهمان کشف شد. 

وی با اشاره به اینکه تولید امنیت در سایه همدلی تحقق می‌یابد، تصریح کرد: شهروندان سرمایه‌های اجتماعی پلیس هستند و همراهی و همکاری مردم و معتمدان با پلیس علاوه بر بالا بردن افزایش توان پلیس در مبارزه با جرائم، موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه گفت: برای ایجاد امنیت مطلوب در گام اول باید نگاه به جرم و آسیب‌های اجتماعی پیشگیرانه باشد و پلیس برای انجام این وظیفه مهم نیازمند همکاری معتمدین محلی است.

وی  با قدردانی از همکاری خوب مردمی با پلیس در شناسایی و کشف جرائم و پاک‌سازی محلات، از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه ناهنجاری، تهیه و توزیع مواد مخدر و مشروبات الکلی، در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع، تا نسبت به پاک‌سازی محل و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر