شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۳۲۶۷
يکشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۰

فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: در سال جاری نزدیک به ۸۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات تملک دارایی شهرستان برای تقویت زیرساخت‌های ورزشی در سطح شهرستان پیش بینی شده است.

به گزارش فکرشهر از مهر، غلامرضا مهرجو ظهر یکشنبه در دیدار با امیر خسروانی ورزشکار اعزامی این شهرستان به مسابقات پارالمپیک توکیو با آرزوی موفقیت برای همه ورزشکاران شهرستان در میادین ورزشی اظهار داشت: شهرستان گناوه دارای ظرفیت‌ها و استعدادهای زیادی در رشته‌های مختلف ورزشی است که علیرغم کمبود امکانات و زیرساخت‌ها باز هم شاهد درخشش و شکوفایی ورزشکاران شهرستان در همه میادین مختلف ورزشی هستیم.

فرماندار گناوه افزود: علیرغم نگاه ویژه و گام‌های بسیار خوبی که در نظام جمهوری اسلام به ویژه دولت یازدهم دوازدهم برای ورزش شهرستان برداشته شده ولی هنوز در حوزه‌ها مختلف تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.

وی با اشاره به اینکه دولت نگاه ویژه ای به بخش ورزش در شهرستان دارد گفت: در سال جاری نزدیک به ۸۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات تملک دارایی شهرستان برای تقویت زیرساخت‌های ورزشی در سطح شهرستان پیش بینی شده است.

فرماندار گناوه با تاکید بر اینکه سرمایه گذاری در حوزه ورزش نتایج پرباری برای جامعه به همراه دارد ادامه داد: هر چه بتوانیم در حوزه ورزش سرمایه‌گذاری کنیم نتایج بهتری به همراه دارد و دیگر نیازی نیست که در حوزه‌های دیگر سرمایه گذاری چند برابری کنیم.

مهرجو با آرزوی موفقیت برای این ورزشکار در مسابقات پاراالمپیک بیان کرد: امیر خسروانی یکی از ورزشکاران مستعد این شهرستان است که با تلاش و زحمات زیاد خود توانسته است، سهمیه پارالمپیک توکیو را در رشته دو و میدانی کسب کند و امیدواریم در این میدان مهم با دست پر برگردد و افتخار برای کشور و این شهرستان کسب کند.

وی تصریح کرد: در آستانه اعزام تیم ورزشکاران به بازی‌های پاراالمپیک این انگیزه در سایر ورزشکاران نیز ایجاد می‌شود که خود را برای حضور در میادین ورزشی آماده کنند.

فرماندار گناوه تصریح کرد: شهرستان گناوه دارای منابع و درآمدهای اقتصادی است که باید بخشی از آنها برای کمک ورزش منطقه اختصاص یابد و در صورتی که در توزیع و هدف گذاری بخشی از منابع و درآمدهای اقتصادی موجود در شهرستان برای تقویت زیرساخت‌های ورزشی و کمک به ورزشکاران بهره برده شود رشته‌های ورزشی این منطقه متحول خواهد شد.

وی گفت: مدیریت شهرستان آمادگی لازم برای کمک به مجموعه ورزشی و ورزشکاران را در حد توان و چارچوب قانون دارد و همیشه در کنار ورزشکاران بوده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان گناوه گفت: امیر خسروانی تنها نماینده استان و کشور در پارالمپیک توکیو در رشته پرش طول این مسابقات است.

رحمان عمادی افزود: رشته دوومیدانی از رشته‌های مورد علاقه ورزشکاران است و شهرستان گناوه دارای استعدادهای زیاد ورزشی در این رشته است که در میادین مختلف دارای مقام‌های زیادی هستند

وی گفت: علیرغم استعدادهای زیاد در رشته دوو میدانی در این شهرستان از پیست استاندارد محروم است که امیدواریم این مشکل برطرف شود.

وی بیان کرد: شهرستان گناوه دارای ورزشکاران مستعد و فنی و با اخلاق در رشته دوومیدانی کم بینایان و نابینایان است و تاکنون به موفقیت‌های زیادی در سطوح جهانی و آسیایی نائل شده‌اند.

رئیس اداره ورزش و جوانان گناوه با آرزوی موفقیت برای ورزشکار اعزامی به مسابقات پاراالمپیک گفت: امیدواریم ورزشکار اعزامی این شهرستان به مسابقات پارالمپیک توکیو با شایستگی به موفقیت و مدال در این مسابقات دست یابد.

رئیس هیئت‌های ورزشی نابینایان و کم بینایان شهرستان گناوه گفت: ورزشکاران دوومیدانی کار نابینایان و کم بینایان این شهرستان که در میادین بین المللی صاحب مدال‌های رنگارنگ شده‌اند، در شهرستان از کم‌ترین امکانات بهره مند هستند و به همین دلیل ناچارند برای تمرین و آمادگی خود به شهرهای برخوردار عزیمت کنند.

مهرداد بیابانی افزود: امیر خسروانی توانسته است با تلاش و زحمات زیاد خود سهمیه ورودی به پارالمپیک توکیو در رشته دوومیدانی و پرش طول با رکورد ۷.۲۲ متر در اردوی تیم ملی به دست آورد.

وی گفت: این ورزشکار مستعد تنها نماینده استان بوشهر و کشور در رشته پرش طول این مسابقات است که با تلاش و زحمات زیاد و هزینه‌های زیادی که از جیب خود خرج کرده توانسته به این مهم دست یابد.

در پایان این نشست، لوح و جوایزی به امیر خسروانی دوومیدانی کار اعزامی به مسابقات پارالمپیک توکیو که در شهریور امسال برگزار خواهد شد از طرف فرماندار گناوه اهدا شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر