جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۳۹۹۳
جمعه ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۱

فکرشهر: سرپرست معاونت فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: عملیات محوری «پویش ایران مشکی پوش» در استان بوشهر اجرا می‌شود.

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام محمد قادری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان اظهار داشت: با توجه به محدودیت برگزاری مراسم در این ایام ستاد عملیات محرم کشور عملیات محوری «پویش ایران مشکی پوش» با شعار «ما نسل به نسل در پناهت هستیم» و خط محتوایی جریان سازی فرزند خواهی و جمعیت را در دستور کار دارد.

معاون تبلیغات اسلامی بوشهر اضافه کرد: در این راستا برنامه‌های تدارک دیده شده و در دستور کار قرار گرفته است که با توجه به محدودیت برگزاری مراسم اهمیت فراوانی خواهد داشت.

وی اضافه کرد: از برنامه‌های پویش ملی «ایران مشکی پوش» می‌توان به استفاده از المان‌های عزاداری و سیاه پوشان فضای عمومی و محل کار پرسنل و نصب کتیبه مشکی به عرض یک متر و بیشتر و طول نمای ساختمان با شعار محوری اشاره کرد.

حجت‌الاسلام قادری از دیگر برنامه‌ها به اهدا کتیبه و اقلام عزاداری به پرسنل، نصب المان پرچم خودرویی بروی وسایل نقلیه اداری و پرسنل و بکار گیری تمامی پرتابل و بیلبوردهای اداری در جهت تعظیم شعار با استفاده از خط محتوایی تعرف شده اشاره کرد.

وی بیان کرد: استفاده حداکثر از لوگو تایپ شعار محوری و نشان نسل امام حسینی در برنامه‌ها، مجالس و سربرگ اداری، اهدا پایه دیواری نصب پرچم به پرسنل جهت استفاده دائم در مقابل ورودی منازل مسکونی، اهتمام جدی به تجلی محرم در منازل سازمانی و مهمانسرا و استفاده از جلوه‌های شعار فرهنگی در سالن‌های جلسات و آمفی تئاتر از دیگر برنامه‌ها است.

معاون تبلیغات اسلامی بوشهر بیان کرد: وزارت کشور پیرو نشست‌های برگزار شده، از شهرداری‌ها و دهیاری‌ها خواسته است تا نسبت به تهیه پایه پرچم برای منازل اقدام کرده و در اختیار نهادهای مردمی قرار دهند تا با رضایت مالکان به صورت رایگان نسبت به نصب این پایه‌ها درب منازل اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: پس از نصب این پایه‌ها درب منازل، در مناسبت‌های مختلف شامل مراسم عزاداری و اعیاد مذهبی و ملی از این پایه‌ها برای نصب پرچم متناسب با آن مناسبت اقدام می‌شود.

قادری با اشاره به برگزاری پویش نذر سیاهپوشی محرم توسط خیرین مردمی، اضافه کرد: در این پویش خیرین روزانه میزان مشارکت خود را اعلام می‌کنند و از بین افرادی که با سامانه پیامکی ثبت‌نام کرده‌اند به قید قرعه پرچم‌هایی را دریافت می‌کنند.

وی تاکید کرد: در سراسر شهرها و روستاهای کشور پایگاه‌هایی داریم که امور مربوط به این پویش را سازماندهی و اجرا می‌کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر