جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۴۲۶۴
چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹

فکرشهر: رئیس شورای اسلامی شهر آب‌پخش با تاکید بر لزوم تلاش ویژه برای رفع مشکلات حوزه آب در این شهر، گفت: آب‌پخش باید ویژه‌تر دیده شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، غلامرضا وفایی سه‌شنبه‌شب در جمع خبرنگاران در آب‌پخش با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: مردم دنبال آرامش هستند و رسانه‌ها نقش مهمی در ایجاد آرامش، همدلی و اتحاد در شهر دارند.

وی خواستار توجه به مصالح مردم در انتشار مطالب در رسانه‌ها شد و بیان کرد: یکی از اولویت‌ها ما اعضای شورای شهر، تقویت همدلی در بین مردم آب‌پخش است که در این زمینه به کمک رسانه‌ها هم نیاز داریم.

رئیس شورای اسلامی شهر آب‌پخش مطالبه‌گری رسانه‌ها را یک ضرورت دانست و اضافه کرد: با زبان هنر و رسانه می‌توان زمینه را برای رفع بسیاری از مشکلات فراهم کرد.

وی یکی از مشکلات مهم شهر آب‌پخش را کم‌آبی عنوان کرد و افزود: برخی از خانه‌های شهر آب‌پخش هستند که طی هفته‌ها حتی یک قطره آب هم وارد آنها نشده است و نیاز است که مسئولان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشند.

وفایی خاطرنشان کرد: در شورای شهر آب‌پخش با حفظ وحدت و همدلی دنبال استفاده از ظرفیت کامل اعضا و تلاش دسته‌جمعی برای رفع مشکلات هستیم. هر عضو شورا یک یا چند موضوع و پرونده و پروژه خاص را دنبال و پیگیری می‌کند و با همراهی سایر اعضا تا انتها دنبال می‌کند.

وی استفاده از ظرفیت‌های کم‌نظیر مردم آب‌پخش را یکی دیگر از اولویت‌های شورای شهر دانست و بیان کرد: تلاش داریم روحیه خودباوری را در شهر تقویت کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر آب‌پخش مبارزه با فساد و توسعه شفافیت را از دیگر اولویت‌ها دانست و گفت: دنبال گزارش‌ها و خبرهای هیجانی نیستیم. وقتی کاری را پیش بردیم و به نتیجه رسید، آن وقت اطلاع رسانی می‌کنیم.

آسفالت ۵۴ کوچه شهر / نصب ۲۳ المان و تندیس

شهردار آب‌پخش نیز در این نشست اظهار داشت: از ابتدای حضور به عنوان شهردار آب‌پخش همه تلاش خود را برای توسعه شهر آب‌پخش و جلب رضایت شهروندان به کار گرفته و تلاش ویژه‌ای در این زمینه داشتیم.

جعفر مهرآوران اضافه کرد: طی یک سال فعالیت در شهرداری آب پخش ۵۴ کوچه شهر آب‌پخش آسفالت شده و در راستای زیباسازی شهر نیز ۲۳ تندیس و یا المان در سطح شهر نصب شده است.

وی بیان کرد: بسیاری از اقدامات صورت گرفته برای زیباسازی شهر با فعالیت و ابتکار کارکنان شهرداری آب‌پخش انجام شده که نقش مهمی در کاهش هزینه‌ها و افزایش فعالیت‌ها داشته است.

شهردار آب‌پخش بهبود وضعیت ورودی و خروجی‌های شهر را یکی از اولویت‌های مهم عنوان کرد و ضمن تشریح این اقدامات افزود: تجهیز ناوگان شهرداری آب‌پخش و جذب ماشین‌آلات جدید و نوسازی سیستم دفع پسماند از دیگر برنامه‌ها بوده است.

وی از اجرای پروژه‌های زیربنایی در سطح شهر خبر داد و گفت: یکی از طرح‌های مهم اجرای کانال دفع آب‌های سطحی جنب بانک صادرات است که مطالعات انجام شده و اقدامات اولیه صورت گرفته است و با تأمین اعتبارات مورد نیاز تکمیل خواهد شد.

مهرآوران در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در مورد درآمد پایدار برای شهر آب‌پخش نیز بیان کرد: یکی از طرح‌های ما توسعه و بهبود فعالیت کارخانه آسفالت است که بتواند در درآمدزایی به یاری ما بیاید. همچنین دنبال ایجاد سنگ‌شکن برای تأمین نیازها هستیم.

درآمد پایدار برای شهرداری آب‌پخش

ناب رئیس شورای اسلامی شهر آب‌پخش نیز اظهار داشت: یکی از اولویت‌های ما در شهر آب پخش ایجاد شفافیت و ارتباط مستمر با مردم است که راهکارهای متنوعی را در این زمینه دنبال می‌کنیم.

بهزاد بویری اضافه کرد: از انتقادهای سازنده و راهگشای خبرنگاران استقبال می‌کنیم و انتظار داریم ما را در انعکاس عملکردهای شهرداری و شورای شهر همراهی کنند.

وی به راهکارهای افزایش درآمد پایدار شهرداری آب‌پخش اشاره کرد و افزود: ارتقای سطح فعالیت و خدمات کارخانه آسفالت، ارتقای درجه شهرداری آب‌پخش و توسعه مشارکت بخش خصوصی از جمله برنامه‌ها برای افزایش درآمد شهرداری آب‌پخش است.

توسعه شفافیت در شورای شهر

اسفندیار عباسی از اعضای شورای شهر آب‌پخش نیز در این نشست اظهار داشت: تلاش داریم از ظرفیت خبرنگاران استفاده کنیم و ارتباط نزدیکی با رسانه‌ها خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: شورا را به یک اتاق شیشه‌ای تبدیل می‌کنیم و اطلاع‌رسانی لازم را در همه زمینه‌ها خواهیم داشت تا مردم از هیچ موضوعی بی‌اطلاع نباشند و شفافیت را در همه زمینه‌ها خواهیم داشت.

عباسی حفظ وحدت و همدلی در محلات مختلف شهر را یکی از اولویت‌ها دانست و افزود: تلاش ویژه‌ای در راستای توسعه متوازن شهر آب‌پخش خواهیم داشت و از نظر مردم و رسانه‌ها در این زمینه استفاده می‌کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر