جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۴۷۷۵
پنجشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۱

فکرشهر: حسینیه ابوالفضل (ع) روستای محمدصالحی بندرگناوه نذرحسینی خود را که هرساله برای پخت غذای گرم در تاسوعا و عاشورا هزینه می‌کردند، در یک حرکت نوع‌دوستانه برای کمک به خرید تجهیزات موردنیاز بیمارستان امیرالمومنین (ع) این شهرستان اهدا کردند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، هیات امنای نیک اندیش این حسینیه یک دستگاه فیتال مانیتورینگ به ارزش ۷۵۰ میلیون ریال را خریداری و در آیینی به رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) این شهرستان اهدا کردند.

رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه گفت: دستگاه اهدایی مردم روستای محمدصالحی یکی از نیازهای ضروری این بیمارستان در شرایط کرونایی بود تا در کنار یک دستگاه دیگر که این مرکز داشت برای مادران باردار ابتلا جداگانه از آنها استفاده شود.

دکتر محمدعلی دریانورد افزود: این دستگاه فیتال مانتیورنینگ دوقلو یا مانتیورتینگ جنین مادر نام دارد که ارزش ریالی آن ۷۵۰ میلیون ریال است و برای مادران بارداری که ابتلا به کرونا هستند استفاده خواهد شد.

وی اظهارداشت: این دستگاه توسط هیات امنای حسینیه ابوالفضل (ع) و دهقان خیر نیک اندیش روستای محمدصالحی که در سال‌های قبل وجه آن را صرف نذرحسینی و پخت غذای گرم می‌کردند، خریداری و به بیمارستان اهدا کردند. 

وی از حمایت و کمک های مردم و خیران نیک اندیش روستای محمدصالحی و دیگر اقشار شهرستان گناوه در شرایط پیش آمده کرونایی به این بیمارستان تقدیر کرد.

حامدی یکی از اعضای هیات امنای حسینیه ابوالفضل (ع) روستای محمدصالحی گفت: این حسینیه همه ساله در ماه محرم با همکاری خیرین به پخت غذای نذری اقدام می‌کرد اما باتوجه به شرایط کرونایی منطقه تصمیم گرفتیم که به جای پخت، دستگاهی که بیمارستان نیاز دارد خریداری کنیم.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر دارای دو بیمارستان است و در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر