شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۵۴۴۵
دوشنبه ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۸

فکرشهر: رئیس هیات فوتبال گناوه گفت: منتخبان این شهرستان در طرح استعدادیابی فدراسیون فوتبال برای شرکت در مرحله استانی مشخص شدند.

به گزارش فکرشهر، صادق عبدالهی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: کمیته جوانان فدراسیون فوتبال ایران  طرحی برای استعدادیابی از سراسر کشور پایه‌ریزی کرده است  تا فوتبالیست‌های مستعد هر شهرستان به صورت مستقیم و بدون واسطه در سامانه استعدادیابی فدراسیون فوتبال ثبت نام کنند.

وی اظهارداشت:  فراخوان مرحله اول این طرح  برای بازیکنان رده سنی ۱۴ تا ۱۹ سال بود که  ۱۲۰ نفر مستعد از  این شهرستان و در رده سنی نونهالان و نوجوانان ثبت نام کردند و از این مجموع بنا به اولویت ۴۳ نفر دعوت شدند.

عبدالهی گفت: نمایندگان استعدادیاب استان بوشهر در بندرگناوه پس از ارزیابی‌های صورت گرفته و طبق معیارهای تکنیک ، تاکتیک ، سرعت ، قدرت و رفتار اجتماعی درون زمین ، هفت نفر را انتخاب و به مرکز استان معرفی کردند.

وی افزود: براساس ارزیابی صورت گرفته، حامد خواجه گیری ، ارشیا شهبازی ، مهدی عالیشه ، علیرضا زنگنه ، مجتبی قائمی ، امیرمحمد خرمی  و امیرمحمد فولادچنگ به ترتیب اول تا هفتم شدند.

رئیس هیات فوتبال گناوه یادآورشد:  فوتبالیست‌های مستعد منتخب  استان‌ها در چهار منطقه کشور در اختیار مربیان تیم ملی جوانان قرار خواهند گرفت تا بعد از آزمون‌های انفرادی و تیمی به جمع بازیکنان این رده بپیوندند.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر